Madu untuk isteriku ..

Ada 4 botol gitu .. Ada yg tanya , apa beza madu asli n tualang .. Ada beza dr segi rasa...Khasiat , lebih kurang jer ..

Maka , terjwb sudahlah pd setiap tweet aku pasal madu tuu.. Hehe...

Dasat ompompuan ni .. Asal 'madu' jerrrr, terus ingat nikah lg .. Ingat senang keee jaga ompompuan neh ?? Huhh...

Published with Blogger-droid v2.0.9

11 ulasan:

  1. kita pun ingat abg ben nak nikah lagi. >.<

    BalasPadam
  2. banyaknya beli madu ? nak buat ape abg ben ?

    BalasPadam
  3. nak madu? ada madu akasia, madu nenas, madu gelam, madu tualang, madu kelulut pun ada.. harga baik punya, ehehe..

    BalasPadam
  4. hahahahahaha....terbaikkk abang ben! saya pun ingat abang ben nak kawin lagi...hahahahahaha...trolling of the year!

    BalasPadam
  5. -,-" amboih..title tu..haha :P adui..saspen nyerr. ok, now tahu..madu tuu..alalalla.

    BalasPadam
  6. opocottt semua kaum pompuan dek MADUUUU pakcik ben ..hahaha

    BalasPadam
  7. mad ingat bro ben nak nikah lagi.. haha. mantap tajuk entri. hihi

    BalasPadam
  8. hahaha....bikin suspen btol la bro BA ni....

    BalasPadam
  9. memang terbaikkkk ar.. buat suspen jer.. dupdapdupdap dah jantung ni... (^_^)

    BalasPadam
  10. ingatkan madu tu... memang terbayang pinggan mangkuk melayang je...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.