Masa untuk bakar lemak degil , lagi !

by - Rabu, Disember 05, 2012

 

Hari tu , aku dah beli sebotol.. Sebenarnya , dari dulu aku ada amik fat burner ni. Kebanyakkan mereka yang g gym ni , mmg ada amik fat burner ni sbb bukan mudah nak bakar lemak terutama di pinggang dan perut tu haa .. hehe ..

Dan , alhamdulillah .. API ni sesuai untuk aku dan kawan aku lagi dua orang tu .. Ni 3 botol , bukan aku punya sorang.. Hahaha .. Aku syorkan pada mereka sebelum ni dan kata mereka ada turun skit ..

Tapi la kan , bagi aku .. amik fat burner ni dan g gym , mmg lagi cepat turun n bakar lemak tu haaa .. Dan ada kawan tanya , “ Kalau ada hypertension .. ok tak amik ? “ . Aku ada hypertension sebelum ni .. Tapi last check ari tu , dah macam ok je tekanan tu .. Rahsianya ? Aku minum rebusan daun misai kucing..

Ok , sambung .. Kalau ada yang berminat nak tau dengan lebih lanjut , baca kat Year end sale - API advanced fat burner.

Ada gak yang tanya .. ada KKM tak ? Heheh .. Tu aku tak tau laa .. Ubat rebusan daun misai kucing tu pun takde KKM gak .. hehe .. Apa pun API ni sekadar membantu saja .. Selebihnya bergantung pada disiplin pemakanan dan juga senaman korang .. okeh ?

Dapatkan nasihat doktor bagi mereka yang berpenyakit yer ..

You May Also Like

8 comments

  1. sy pn amk API ni...
    bru sebotol...igt dpt gj topup lg 2 botol r..

    BalasPadam
  2. kita execise jeee...ehehee

    BalasPadam
  3. Dengar cerita benda alah ni boleh menyebabkan kerosakan buah pinggang bro..ni dapat sijil pengesahan dari KKM tak?

    BalasPadam
  4. @Hafiz Muhammad Maggie mee pon tak bagus utk dimakan kan ? Begitu juga banyak makanan yang lain .. Segalanya bergantung pada cara pemakanan .. Kena ikut arahan pengambilannya ..

    Dari apa yang aku google , API ni dapat kelulusan FDA .. KKM lak , mmg tak luluskan semua jenis FAT BURNER .. tapi kalau ada yang diharamkan , pastinya dimaklumkan dan ramai yang tahu seperti HYDROXYCUT pada satu tika dulu ..

    Apa pun , dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu ..

    BalasPadam
  5. emm..betul juga..tapi kalau ikut nasihat doc, maggie mee x bagus klo makan hari2.. fat burner ni kne makan hari2 ke? katakan hari2 pi gym, so kne amik hari2 ke? dan kalau xpi gym, bleh ke makan?

    BalasPadam
  6. abg ben boleh ke Api Fat Burner ini di sekalikan dgn mengambil Susu ALSD II ???

    BalasPadam