Maybank2U dan Aku ..

by - Isnin, Disember 10, 2012

 

“ Bukak Maybank2U , bang . Senang sikit nak check duit yang masuk tu .. “ .

 

7 tahun lepas , aku plan nak buat Maybank2U tapi malas kerana prosedurnya yang membuatkan aku berulang kali ke mesin ATM . Atas desakan wife , kali ni aku g kerana terpaksa ! Terpaksa kerana aku tak tau sapa yang dah masukkan duit dalam akaun aku.

Dan aku daftar sekali lagi Maybank2U .. Dan , ianya amat mudah sekali ! Haaaa .. Serius wehh ! Sangat mudah … hehe .. Tak caya , baca kat entri SINI yang mana aku sempat rakamkan selepas kejadian tersebut.. Hehehe ..

image

 

Sebagai seorang blogger sepenuh masa , MAYBANK2U sangat penting bagi aku untuk urusan kewangan yang memerlukan kepantasan di tahap maksima .. Eceh..

Tapi betullah , sbbnya bila ada urusan sewa iklan di blog aku terpaksa ke mesin ATM untuk check duit yang dah dimasukkan .. Tapi sejak aku ada MAYBANK2U tu , segalanya mudah ..

Menariknya MAYBANK2U selalu anjurkan pertandingan di laman webnya untuk para penggunanya .. Hehehe.. Ada dua pertandingan dalam tu .. Satu untuk pengguna Maybank2u dan satu lagi untuk blogger ..

image_thumb9

Mudah je pon ! Tak susah aihhh .. Senang je ni .. Pertandingan ini dibuka hanya untuk mereka yang menjadi pengguna Maybank2U saja . Jika anda bukan , apa lagi ??? Jadilah ahli Maybank2U untuk masuk pertandingan ini disamping menggunakan kelebihan yang ada di dalam Maybank2U. Tak susah nak jadi ahli pon ..

Berbalik pada pertandingan ni .. Apa yang perlu korang buat cumalah cerita bagaimana Maybank2u membantu korang sebelum ini dalam 80 patah perkataan atau kurang dari itu ! Haaa .. Tak banyak pon kan ?

Untuk menangi pertandingan ni , korang perlu kreatif ! Dengan headline yang menarik , gambar guna wajah korang sendiri kemudian upload sebagai entri pertandingan .. Menariknya , korang boleh hantar seberapa banyak entri pertandingan dan diberi 15 FACEBOOK KREDITS dengan setiap penyertaan pertandingan !

Ahaaa .. korang blogger ? Hehehe .. Nak Asus Nexus 7 Tablet ?? Klik SINI untuk mengetahui dengan lebih lanjut !

Dan untuk sertai dan hantar entri pertandingan ini , sila klik SINI .. Pertandingan bermula pada 1 November 2012 hingga 31 December 2012.

You May Also Like

6 comments

  1. nak jugak... karangkan untuk saya boleh?

    BalasPadam
  2. maybank2u.com sangat mudah digunakan.

    BalasPadam
  3. saya pun baru buat maybnk2u..tp abg ben..leh ke kite tau spe yang bank in duit..mksd sy ade ke nm tertera siapa yang bank in

    BalasPadam
  4. ada contest rupanya...biasa mb2u ni terus skip ke login...xkesah sangat nak tengok all the ads...

    BalasPadam