Noor Kumalasari kecewa dengan “Adik Manja Returns “ ?

by - Isnin, Disember 10, 2012

 

Hurm.. memula aku dengar kat radio SINAR.FM .. Apakah betul kata hati aku hari tu ? Aku ada suarakan dalam blog mengenainya .. Sat aku cari ..

Ok .. jumpa .. Baca kat entri Filem ‘ Adik Manja The Returns’ bakal senasib Za.  ni .. hehehe ..

Kemudian , aku google cari kot kot ada blog yang kuarkan entri mengenai kekecewaan bekas model popular ni .. huhu .. Ada !! Tu diaaa.. Kat blog GUA ..

“Ia adalah sebuah cerita yang sangat berbeza. Saya ingatkan ada persamaan dengan 'Adik Manja' dahulu. Rupa-rupanya tidak. Bagi saya, peminat filem 'Adik Manja' tahun 1980-an dahulu pasti akan berasa kecewa apabila mereka menonton filem terbaru ini. Saya katakan begini kerana saya beranggapan mereka yang mahu tonton versi baru ini pasti mempunyai ekspektasi sama seperti saya. “.

Tu diaaa .. Aku amik kata kata tu dari blog GUA.. Hurm.. belum keluar lagi , dah dapat publisti gini .. Abis laaa .. Harapan untuk meletup seperti filem tu dulu , pasti tak tercapai ..

Aku , lama dah rasa gitu .. Baik buat drama jer ..

You May Also Like

4 comments

  1. kiranya kutipan filem ni pun manja2 je la nanti. Kalau best mesti ada info mulut ke mulut cakap best kalau yg sama pendapat dgn bekas pelakon filem adik manja tu..pun akan dapat publisiti mulut ke mulut tapi muncung lain skit la.. hahahahaha

    NGERINYA SOGO! KALAU TAK KUAT SEMANGAT JANGAN PERGI

    BalasPadam
  2. Adik Manja dulu tu mmg filem favourite sy. kalau buat yg baru selalu mcm merosakkan keaslian filem lama.

    BalasPadam
  3. Terus berharap jela.
    Harap dpt lah sambutan drpd insan2 yg ingin tahu. N beza adik manja dulu n sekarang.

    Nak tgk dulu filem lama adik manja tu.
    Then tgu muvie nya pulak (tgu org record dr astro first nnt) hehe

    BalasPadam