Bila g gym bawak anak !

9:51 PTG
Ni baru anak buah yg menjerit nak ikut aku gym !! Bukan yg laki je menjerit berguling guling , yg perempuan pon sama !! Adeh.. anak aku se...

Kuasa blogger !

8:00 PTG
  Sebagai seorang blogger , kita kena bijak menggunakan blog untuk menyampaikan pendapat kita dengan logik dan berfakta ! Perlu ada bukt...

3 permintaan wahai jin !

12:30 PTG
  Aladdin .. Korang tengok cerita tu kan ? Mesti tau jalan cerita tu camana … Dan kita rasa cam best je kalau jumpa lampu ajaib tu dan bol...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI