IJAM NON YANKEE

11:55 PTG
  Gila comel Neelofa bertudung dalam cerekarama IJAM NON YANKEE .. Tapi perangai je la ‘tak semegah’ .. apa nak buat .. baru lepas SPM kan...

Steamboat time !!

8:50 PTG
Sob sob .. Semalam harijadi En. Ashaari , yakni bapak aku ar .. hehe .. Oh ya , Ashaari tu ayah aku yer .. bukan aku tauu .. Yang ke berapa ...

Ayam punya hal ..

6:06 PTG
  ‘Ayam-ayam’ yang ditangkap .. Ada harga dan ada manusia sanggup bergaduh kerana ayam ayam ni ..     Ayam-ayam mula bersenang len...

Bila bosan menjelma ..

10:43 PG
Hurm .. kadang kadang mood nk g gym , mmg ke laut ! Serius bapak malas .. Sama gak bila nk update blog .. Tgk muka laptop pun jadi bosan g...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009