Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 11 Februari 2012

IJAM NON YANKEE

 

Gila comel Neelofa bertudung dalam cerekarama IJAM NON YANKEE .. Tapi perangai je la ‘tak semegah’ .. apa nak buat .. baru lepas SPM kan watak dia ? Hahaha ..

image

image

Awal Ashaari membawa watak Ijam .. Heh .. Gila kontrol rambut .. hahaah.. Cam budak sekolah .. OK la .. ni pon cerita ringan jer .. Selain  Neelofa dan Awal , Faezah Elai pon ada haa.. Watak dia , Imah .. Awek si Ijam ..

Hurm .. Aku tak pernah minat si Neelofa ni tapi dalam cerekarama ni , tetiba aku rasa dia ni cam .. cam .. haaa.. comel je gitu ! Aku rasa lebih baik dia begini dari seksi gitu gitu laa.. Comel bertudung dari berseksi .. Cuma tak gedik tu , kena buang la..

Apa pun cerita ni , biasa je la .. Maklumlah , Maulidur Rasul dah abis. Leh tayang drama drama gini kan ? Hehe ..

Download ? Tak yah la kot … Lain la terpikat ngan watak Neelofa tu haa.. huhu .. Not me.. Comeyl jeer…

Khas untuk muslimah

 

Kami telah menjadi pengedar tudung dari sebuah butik terkenal.
Maklumat lanjut jom singgah di www.suehijab.com

Steamboat time !!

Sob sob .. Semalam harijadi En. Ashaari , yakni bapak aku ar .. hehe .. Oh ya , Ashaari tu ayah aku yer .. bukan aku tauu .. Yang ke berapa ? Tadi aku ingat ..


Sempena besday dia , aku ngan wife bwk famili aku g mkn steamboat kat MAEPS , Serdang ..  Harga sekepala , RM22.. Budak free kot .. hihi..


Sedap ke ? Tgk ar sendiri ... Amacam ?? Layaaaan sat nooo ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ayam punya hal ..

 

image

‘Ayam-ayam’ yang ditangkap .. Ada harga dan ada manusia sanggup bergaduh kerana ayam ayam ni ..

 

image 

Ayam-ayam mula bersenang lenang bila manusia mula bergaduh kerana mereka . Tak dapat makan ayam pun dah mula pening kepala . Tu belum datang musim raya dan harga mereka melambung naik ..

Kena nyanyi lagu AYAM ni ..

Tudung percuma sempena Hari Gerakan Menutup Aurat Antarabangsa !

 

Hari Kekasih tidak lama lagi . Ramai yg belum nikah dah pakat nak beli hadiah untuk mengelakkan kekasih mereka merajuk .. Heh .. Yeke ? Takkan la kot .. Merajuk ke tak dapat hadiah ? Aiyoo ..

Sempena Hari Kekasih tak lama lagi ni , sekumpulan badan bukan kerajaan (NGO) di  Pulau Pinang akan menganjurkan hari Gerakan Menutup Aurat Antarabangsa (GEMAR)bagi mendidik umat Islam menutup aurat.

Hehe .. Bagi mereka yang tak mampu nak beli tudung tu , boleh la ke Geogre Town nanti . Kawasan yg mereka akan pergi untuk menyampai dakwah itu nanti ialah sekitar Pantai Jerejak, Bayan Baru dan Hentian Rehat Pantai Bersih di Bagan Ajam, Butterworth .. Kawasan-kawasan ni port port berjiwang .. hehe ..

Dan mereka akan edarkan juga tudung secara percuma nanti .. Haaa… Pe lagi .. Tak mo ke ? Heheh ..

Bila bosan menjelma ..

Hurm .. kadang kadang mood nk g gym , mmg ke laut ! Serius bapak malas ..


Sama gak bila nk update blog .. Tgk muka laptop pun jadi bosan gila .. haisssshh .. Nak kena tukar bidang ni jwpnya ..


Cmna nk buat bila semua ni dtg serentak ? Nikah lg ? Tu tmbh masalah lg .. hahaha .. G bercuti ? Nehhh... Kena jimat cermat .. G beriadah ? Hurmm.. bosan gak ..


Aku tau .. g taman rama rama !!! Yearghhh .. tgk la kalau rajin .. huhu.. susah kalau mood camni ..  hurm..


Published with Blogger-droid v2.0.4
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI