Baru dapat mandi ..

10:06 PTG
Siann .. hehe .. lama giler tk mandi kereta aku ni haaa ... Nak bg mandi , cuaca tk menentu.. kang rugi jer .. hehe.. Alasan .. Akhirnya a...

Hobi lama kembali ..

6:19 PTG
Dulu gemar kumpul baseball cap .. byk ada aihh .. sampai tak tau nak pakai mana .. Pastu malas dah .. ilang mana pon tak tau .. Sekarang d...

Beli baju baby ..

1:37 PTG
Adoi .. macam aku yg mengandung aihh .. Penat giler jalan kat Mid Valley ni .. Kejar masa satu hal gak .. Pasni nak ke rumah Ujang dan nak k...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009