Last call !

11:54 PTG
                Beli barang dapur utk kali terakhir sblm bergelar ibu dan bapa.. Hehe.. P makan dulu kat Fish Manhatta...

Tukar angin ..

9:30 PTG
Asik main color macho jer kan ? Dah tua tua gini , layan pink pulakk .. Harga pon murah .. RM7 je.. byk dah aku beli baju mcm ni .. semua wa...

Kegilaan aku sekarang ..

7:27 PTG
  Sekarang ni , setiap pagi atau petang , aku akan buat sprit 100m sekurang-kurangnya 3-4 kali bila berjogging. Aku akan pastikan peluh ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.