Sunyi sepi sungguh ..

7:02 PTG
  Aku , tak tau nak wat apa dah .. Segalanya lupa .. Nak makan pon sbb dah sampai kena paksa .. Hari ni je baru makan sepinggan keow teow ...

Komitmen !

2:34 PTG
  Aku pasti tentera ni berjuang abis-abisan sebelum rebah ke bumi . Sungguhpun dia pasti rasa terkilan , namun semangat dia perlu ada da...

Muka rindu anak ..

1:54 PTG
  Lama tak letak muka sendiri kat blog kan ? Asyik muka Qhaliff jer .. Muka mak dia ? Mak dia tamoo kasi… hehe .. Hurm.. baru lepas ju...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.