Sunyi sepi sungguh ..

7:02 PTG
  Aku , tak tau nak wat apa dah .. Segalanya lupa .. Nak makan pon sbb dah sampai kena paksa .. Hari ni je baru makan sepinggan keow teow ...

Komitmen !

2:34 PTG
  Aku pasti tentera ni berjuang abis-abisan sebelum rebah ke bumi . Sungguhpun dia pasti rasa terkilan , namun semangat dia perlu ada da...

Muka rindu anak ..

1:54 PTG
  Lama tak letak muka sendiri kat blog kan ? Asyik muka Qhaliff jer .. Muka mak dia ? Mak dia tamoo kasi… hehe .. Hurm.. baru lepas ju...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI