Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 6 Mei 2012

Daddy rindu kat Qhaliff daahh ..

 

image

Huhu .. Dah kenal dia ngan mak dia .. Ngan ayah dia , agak jual mahal lagi .. Ni baru kenal bau ayah dia , dah ayah dia balik Putrajaya ..

Hurmm .. Kalau takde keje , Khamis ni balik sana semula ! Penat ? Tak pe.. ilang penat tengok dia nangis .. hahaha ..

Daddy rindu Qhaliff.. Mak dia ? Whatsapp je la kasi tau .. lalala..

Sapa tak undi lagi benashaari.com di DIGI WWWOW - BLOGGER OF THE YEAR ? kLIK di http://bit.ly/JiGSp6 dan klik VOTE .. tu je.. Terima kasih :)

Mudahnya bercita-cita ..

Pasang angan-angan , mudah jer .. Sama seperti bikin blog dgn harapan , dpt laaaa sedikit duit .. kan ?


Esok , berkubur dah !! Yang pening kepala , aku gaakk .. adoii .. tensi tensi ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sabar Ben , sabar !

 

image

Baru sampai rumah .. Penat tak ilang lagi .. Tengok umah berabuk semacam !! Haihhh .. Dengan pasu bunga kat luar rumah macam ternak lalang .. Adoiii … Ni mmg buat aku semak kepala tengok.. Ikut hati , mau aku buang semua pasu bunga tu .. Mmg tunggu masa je..

Masuk rumah .. on UNIFI .. Keluar lampu merah ni ! Menambahkan lagi geram aku .. Geram tersangatlah geram !! Bila call UNIFI , dalam tempoh 24 jam diorang datang .. Adoi…

Ni nak g makan nasi kandar ni !! Grrr ..

Antara bas Sani dan Mutiara..

Kat Hentian Gua Musang yg baru tu . Perjlnan lancar .. Cuaca mendung . Jaket tak bawak ..Sejuk la pulak.


Hari ni duduk seat berdua. Sapa kat sebelah ? Tah , tak kenal.. Takde pulak dia pakai name tag . Driver pon takde buat sesi suaikenal..hehe


Dua kali aku naik bas Mutiara dalam bulan ni .. Corak pemanduan , mmg ok sangat la ..


Yang aku nampak laju , bas Sani .. hehe .. siap potong lagi bas ni haaa .. Tak tau la nak kejar apa .. Ke bas ni slow sgt ?? 


Tapi ok pe bas ni .. mmg target zohor kat kat hentian ni .. Hari tu , sampai sini dah masuk waktu...  Ni belum lagi ..


Tunggu nak solat lu ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kena tinggal lagi Qhaliff

Sedih .. malas nak balik .. Yelah , anak bini ada sini tp terpaksa sbb ada kerja ..


Naik bas..haih ..malas benar laaa.. Ni lak , dah terasa perut memulas .. Perghh .. berpeluh jugak aku dlm bas nanti ..


Entah kul berapa lak nak sampai KL .. hurm .. Siann anak aku .. Kat wife lg sian sbb Qhaliff suka jaga tgh mlm .. huhu


Published with Blogger-droid v2.0.4

Dalam akhbar hari ini - Lelaki kudung sasar 100 anak !

 

image

DAAD bersama keluarga besarnya dan kini hampir mencapai sasaran memiliki 100 orang anak.

 

Er … er ..Dia .. er .. Nak tulis camana eh… Er ..Haihh .. Jap garu kepala … Baca sendiri laa .. Adeh .. Dasat dasat .

 

Artikal dari BHARIAN ONLINE

 

DUBAI: Lelaki berusia 65 tahun yang dikatakan paling produktif di dunia kini menikmati bulan madu dengan isteri barunya seoang gadis dari Baluchi berusia 19 tahun.

Bapa super Emiriyah Arab Bersatu (UAE), Daad Murad baru-baru ini mengahwini Nadia dari Turbat di Pakistan.

Lelaki itu mendedahkan beliau mengadakan hubungan seks dengan isteri remajanya enam kali sehari dari pagi hingga malam.

Daad Murad yang kudung sebalah kaki menarik perhatian antarabangsa apabila cerita mengenainya disiarkan dalam muka surat depan majalah Emirates Today.

Bercakap kepada laman web majalah itu, Daad berkata pengiraan zuriatnya kini menghampiri sasaran 100 orang anak. Bayi perempuan yang baru dilahirkan dalam keluarga itu hanya berusia sembilan bulan dan anak ke-94 dijangka lahir pada November atau Disember tahun ini.

Daad berharap menjelang tahun depan beliau akan mempunyai 100 anak, satu rekod dunia dan beliau akan berhenti berkahwin dan menghasilkan zuriat.

“Kiraan bermula dengan anak ke-93. Seramai 15 anak saya sudah berkahwin dan mempunyai anak. Jumlah keseluruhan keluarga adalah 140 orang,” katanya.

Pemandu trak yang sudah bersara yang menjadi tentera tidak mengingati kesemua anaknya yang terbaru dan berjanji akan kembali dengan maklumat betul.

“Saya menikmati kehidupan rumah tangga dengan dua lagi gadis dari Baluchi. Seorang sudah berusia 50 tahun, kini sibuk membesarkan empat anak.

“Majida, seorang daripada isteri dari Baluchistan, kini menikmati limpahan kasih sayang saya. Pada usia 25 tahun, beliau juga bagus tetapi saya menghabiskan kebanyakan masa dengan Nadia serakangkerana beliau muda dan kami baru berkahwin serta tiada anak yang mengganggu. Beliau gembira dan saya mengurangkan masa melawat dua lagi isteri saya,” katanya.

Bercerita mengenai rahsia kekuatannya, Daad berkata beliau hanya mengambil campuran madu dengan daging burung puyuh kering.

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI