Anak buah ku yg poyo ..

6:49 PTG
Dia nak ikut aku sgt g gunting rambut .. Sampai kedai gunting ,takut lak nak masuk .. Dia takut dgn bunyi mesin .. Pastu , aku kena pow ma...

Malang tak berbau ..

11:11 PG
  Boleh berlaku pada sesiapa sekali pon di kalangan kita.  Bukan doa tapi mengingatkan termasuk aku ! Takde sapa nak pandu kereta hing...

Rindu kat Qhaliff ..

11:01 PG
  Rindu nak dengar dia teriak. Aku tak leh dengar dia nangis.. Pantas bangun g amik dukung n gigit dagu dia ! Hahahah .. Ikut giler ak...

Kesiannya ..

8:57 PG
  Tak terkata apa bila membacanya .. Terkedu ..   “ Dalam kejadian jam 6.30 petang itu, Ahmad Hakimi Ahmad Rabudzi, 31, dari Batu...

Kek Lapis Sarawak …

2:09 PG
  Ahaa .. soalan maut ? Halal ke ?? Lohh apa lakk .. Terang terang kat atas tu yang bikin orang melayu Islam di Sarawak .. Bedal je la.....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI