Setelah jam 2 petang ..

4:21 PTG
  Ramai mengeluh tadi . Masa tu mmg 1Malaysia sungguh la.. Yang India , Cina dan Melayu masing masing mengeluh sbb kena tunggu kat luar , ...

Apakah alasan mereka ?

1:49 PTG
Waktu lunch , klinik tutup .. Kena tggu kat luar ? Kalau buka kul 2 petang  , kena dtg kul berapa utk dptkn rawatan sbb kul 5 ptg tutup dah ...

Sapa ada anak dara ?

12:03 PTG
Boleh tak nak booking utk Qhaliff ? Kalau ada lebih , utk ayah dia pon ok gak ..hehe ... Gila benar zaman ni .. Semua ikut harga barang ta...

Takde keje ?

8:56 PG
  “ Polis menahan 400 orang Mat Rempit termasuk 30 wanita yang keseluruhan berusia 16 hingga 32 tahun dalam operasi membanteras kegiatan...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI