Aku tak faham kenapa ?

11:07 PTG
  “ Kau pakai beg LV cetak rompak je ke ?? “ “ Aa.. kenapa ? Salah ke ? “ “ Hahahaha .. kesiannnyaa .. “ Pelik kan ? Pasal beg ata...

Qhaliff keturunan Goku ?

7:47 PTG
Kalau dia keturunan Goku , ini bermakna aku Goku la kan ? Ehehe .. Ada yg tanya , mcm tk gunting rambut je Qhaliff ? Gunting je pun.. bukan...

Bila Qhaliff tidur ..

2:00 PTG
  Seawal pagi dia jaga .. Turut sama ikut mak dia jaga .. Dan aku yang tidur lewat malam tadi akibat tengok movie yang menarik ( nanti aku...

Al-fatihah ..

11:47 PG
  Inna lillahi wa inna ILAYHI raji'un "(Iaitu) orang-orang yang apabila mereka ditimpa oleh suatu kesusahan, mereka berkata: Se...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.