Tayar kereta punya hal !

10:53 PTG
  Aku spesis yang kenal stering kereta je walaupun masa sekolah dulu ada belajar perihal enjin kereta dan masa kursus memandu pun ada be...

Tahniah la !

8:47 PTG
  Dalam erl dari KL SENTRAL ke PUTRAJAYA tadi .. Macam kempen berjaya je nampaknya .. Aku memula duduk di bahagian belakang sekali .. Se...

Jumpa BONI KACAK ..

6:00 PTG
Perghh . Dasat eh nama .. Biasanya dia rajin singgah blog aku dan tinggalkan komen .. Tak sangka lak ari ni boleh bersua muka .. hehe .. Kec...

Projek hari ini ..

4:02 PTG
Ahaaa ... Projek menda ? Inilah yg seronoknya jadi blogger .. Nanti citer lagi eh .. Qhaliff sihat jer ... Hehe .. Published with Blogger-...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009