Nak muntah tapi ..

10:38 PTG
  Tapi .. tapi .. tetap g gak ! Seminggu 4 kali g Alamanda .. Mentang mentang laa dekat sangattt .. hehee .. Dan pastinya kalau g sana , a...

Sudah membaca Qhaliff ?

3:00 PTG
  Baca laaaa sangattt ! Harap buku je besar kan Qhalif kan ? Pastu belek apa pun tak tau laaa .. Buku besar lembut serupa bantal tu ha...

Dildo dalam usus lelaki ?

9:00 PG
  Hahahahhaaha …. Apa giler ??? Gaykah mamat ni ?? Kan dah satu dunia tau .. Memalukan ! Adoiii .. Jap jap , persoalannya .. Er.. dalam us...

Qhaliff naik pangkat !

6:42 PG
    Tu diaaa.. dapat satu lagi gigitan dan aku rasa ni mesti gigitan manja je sbb halis namun tetap menampakkan merah ! Persoalannya ,...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.