Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 23 November 2012

Selamat Tinggal Putrajaya ..

 

 

 

Apakah ini malam terakhir aku di rumah ini ? Hurmmm … UNIFI tak tranfer ke sana lagi .. Susah gak nnati aku nak buat kerja .. UNIFI ni bayak bantu aku skang ni.. Cepat dan pantas ..

Esok , nak pindah dah .. Aku yang demam teruk tadi , entah macam terkena elektrik .. terus hilang demam tu ! Camana dia datang , cam tu gak dia pergi ..

Alhamdulillah .. esok leh bagi full komitmet .. Tapi sebelum tu aku kena siapkan 2 advertorial aku .. Harga ? Setiap satu harganya lepaslah duit kereta MYVI aku tu haa .. Sapa nak bagi kan ? Dan dapat gak la job IKEA di kala demam ni .. huhu ..

Terima  kasih kat wife sbb dia jadi iron lady sepanjang hari ni disebabkan aku tak mampu buat apa apa langsung … Tersadai dah dia  ngan Qhaliff …

Blog terabai jap ari ni .. huhu..

Photo

Kena hack sudah blog aku !

 

MF?? Entri apakah itu ?? Sapa yang telah menaipnya lalu post ? Grrr .. Mentang mentang daddy demam .. Amik kesempatan ehh ??? iskhh ..

MF pun MF laaa .. janji adoooo ..

Nyaris pitam ..

 

Semalam , kat 7E Presint Diplomatik hampir menjadi sejarah .. heheh .. Aku g jumpa Angah berkenaan baju blogger tu .. Kemudian mintak diri jap nak g beli air putih yang wife pesan ..

Dalam 7E aku rasa pening sangat dan mual .. Terus aku amik apa yang aku nak , bayar dan ke dalam kereta.. Whatsapp angan mintak dia bawak baju tu kat aku dan maggie yang aku order..

Air Revive jadi penyelamat aku jap .. Kembali bertenaga .. Huurmm .. Kalau pengsan ? Mau pengsan orang yang nak angkat aku tuu .. huhu ..

Pasal baju tu , tempahan masih dibuka yer ..  Baca kat SINI

 

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI