Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 24 November 2012

Jutaan terima kasih buat mereka ..

 

Hanya Allah saja mampu balas budi baik mereka .. Haswadi , Que Achmad , Qie Kaki Sembang ,  Najeeb , Nick Mm2h , Rashid , Mawi , keluarga aku , Ezwan dan isterinya ( sponsor lori OPAL PACK ) kerana sudi membantu keluarga aku berpindah pada hari ni ..

Penuh satu lori .. Janji selamat pindah , dah .. hehehe … Dah , Qhaliff ..

Awal awal lagi pengsan sbb penat angkat sofa , almari , mesin basuh , meja makan , katil , sofa lagi , tv , peti ais .. Perghh .. Banyak wooo .. Tak tau la nak tulis camana lagi haa ..

Sekali lagi , terima kasih pada anda semua ! Jasa dan budi baik anda akan ku kenang ..

Hari Perpindahan ..

 

Qhaliff yg byk membantu mengemas barang barang .. Grr ...

Published with Blogger-droid v2.0.9

Terkunci anak dalam kereta ..

 

Gambar Hiasan

 

Jangan sesekali tinggalkan anak kecil kita sendirian dalam kereta walaupun untuk sesaat !

Itu yang aku belajar semalam sewaktu kejadian di stesen Minyak Petronas Putajaya ..  Waktu tu aku tengok ada ramai orang mengelilingi kereta .. Aku ingatkan apa tapi aku hampiri , ada sorang kenalan aku bagitau anak ‘abang’ tu telah mengunci kereta dari dalam sewaktu dia turun untuk isi angin tayar.

Setelah dipujuk berminit lamanya , kerana risaukan udara dalam kereta menjadi racun aku syorkan pecahkan jer cermin sisi .. Dan abang tu lakukan setelah gagal pujuk anaknya yang banyak sengih tengok Qhaliff .. Anaknya tu demam .. Kira nampak blur cam aku skang ni laa .. Kira dok nampak Neelofa aja skang ni .. hehe ..

Alhamdulillah .. Anak itu selamat .. Cuma aku tak berapa gemar ialah sikap si isteri yang tiba di tempat kejadian lalu bebel suaminya depan orang ramai.. Menda nak jadi .. Selamatkan anak tu dulu.. Bebel je kat rumah nanti ..

Hurm..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI