Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 12 Disember 2012

“ Turunkan saya , turunkan saya !! “

 

Tak nak dah dia didukung terlalu lama.. Nak berjalan dah skang ni .. Dan kena kena hati hati sbb tangannya lebih pantas dari kaki ! Hahaha .. Kangggg .. tak pasal pasal bayar menda yang tak leh digunakan .. huhu ..

Adehh .. Sikit hari lagi , aku bercanda di pasiran pantai dalam shopping mall la jawapnya ngan Qhaliff ..

Ekspo ibu , bayi dan kanak-kanak terbesar

 

Ahaaaa.. terpandang pulak papan iklan ni haaaa... Bulan dpn di PWTC .. Dr 18hb hingga 20hb Jan 2013.  

Menarik tu kan ? Bonus pon dpt dah .. Leh perabis segala duit yang ada .. Pastu tunggu bonus hujung tahun lak ..huhu ..

Kais pagi , makan la tuuu jugaak !!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sibuk nak berjalan dah ?

 

Perghh … Aku kena mantapkan lagi diri untuk berkejar-kejaran di pasiran pantai selepas ini .. huhu ..

Siap leeer .. Nak kurus sangat kan ???

SEO ? Cari pasal namanya ni !

 

image

Gulp … atas sekali ? Apakah akan ada yang ‘terbakar’ dan ‘dibakar’ ? Aiyooo .. tamo tamo ..

Bila resaksa datang menyerang !

 

Aku tak paham sebenarnya kenapa baby cukup teruja dengan laptop atau handphone .. Ada kawan nasihatkan supaya letak jauh jauh dari baby .. Masalahnya , berapa jauh ? Rasanya semua orang tau setiap benda berelektronik berisiko pada baby .. kan ? Haaa ..

Kena ada playground dia sendiri , baru selamat .. Permainan dia pun perlu pastikan yang bermutu dan selamat senantiasa ..

Pergh … Aku dulu kecik , rileks je .. hehe .. Patut ramai budak skang , kena jentik skit ngan cikgu dah panggil mak bapak datang skolah .. Hahaha ..

Manja dak skang ni .. Terlalu banyak research.. Patutlah pemimpin yang ada skang ni ‘tak bermutu’ berbanding generasi baru .. kan kan ?

Mana satu betul ni ?

 

Dua dua akhbar yang ditulis oleh wartawan bertauliah … Tapi , dua cerita yang berbeza ?

image

Dah pulak … Dalam MSTAR lain ceritanya .. Dan terbaru lak dalam KOSMO hari ini katanya tak dihalau .. Hurm ..

Bagus laaa ! Kira DBKL pun bagus laaa tak halau mereka .. Kena mintak maaf  ngan DBKL ni .. Maafkan saya yer wahai EN.DBKL tapi jangan lupa , ALLAH MAHA MELIHAT ..

Disebabkan entri Datuk Yahya yang aku buat semalam   , seorang wanita semalam ada email aku dan mintak aku bantu dia hubungi Datuk Yahya Sulong kerana katanya dia hubungan darah dengan Yahya Sulong tetapi terputus hubungan lama dah ..

Kalau nak tolong tu , bagus la yer .. Semoga ALLAH permudahkan .. Harapnya byk pihak tampil bantu mereka secepat mungkin dan bagilah bantuan sementara mereka masih ada .. Jangan dah takde , baru beria ‘nak bersedih’ dan nak bagi penghargaan .. Cam SENIMAN dan MAIWP dah pun nak tolong ..

image

Keratan dari HMETRO bertarikh 12.12.12

Hurm.. teringat drama atau filem lakonan Datuk Yahya yang sangat mengeletek hati aku sewaktu aku kecik dulu .. Antara pelakon komedi yang sangat original ..

12.12.12 jam 12.12.12

 

Walaupun sudah mula memeluhkan daddy dia , dia tetap buah hati kami .. Senyuman saja dah cukup mencairkan hati ketika aku dalam amarah ..

Anugerah ALLAH yang tiada ternilai buat kami .. Alhamdulillah .. Dan sesungguhnya aku beruntung kerana punya blog yang telah merekodkan segala perkembangannya yang mana dia boleh merujuknya di saat aku tiada nanti untuk mengetahui betapa ibu dan ayahnya ini amat amat menyayanginya ..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI