Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 28 Januari 2013

Aku menyampah gi IKEA sbb ..

Kalau dtg lewat , parking mmg payah nak dapat .. Kena g awal pagi , baru dpt parking dpn pintu .. Hahaha..

Pastu , nak byr ... Kalau hari cuti , mmg memang payah laaaaaa ...Beratur mcm .. Hurm... Salahkan diri sendiri eh ? Sapa suh dtg hari cuti umum kan ?

Dan yg ketiga .. rambang mata aku !!! Semua aku nak amik ! Hehehe .. Cantik cantik .. Harga pun cantekkkkk ..

Sempat satu entri sementara tunggu nak bayar ! Hahaha..

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 komen :

mohd jamil abd patah berkata... [Reply to comment]

hahahaha..Bro memang blogger yang tegar..dimana sahaja boleh jadi tajuk entry...terbaik lah....

deno berkata... [Reply to comment]

kalau nak g IKEA, mmg kena pergi awal pagi.. kalau tak perasaan menyampah tu nanti dtg

nur izzati nadiah berkata... [Reply to comment]

hahah, sempat lg ek.

Zurina Hj.Zainal berkata... [Reply to comment]

Lg2 kalo Nk makan meatball ikea...hurmm...kena tgu Nk cari tpt..

aslvie adam berkata... [Reply to comment]

Kat melaka xde ikea..de gak carik..memag xde pun..;(

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

Ala... tak yah gi IKEA

Solehah Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

wah sempat lg update tu ye.hehe

siti fatima Arifin berkata... [Reply to comment]

abng ben. penat la datang cini. ramai betul orng. cari parking susah. tempat makan selalu ramai. tp yng bestnyer dpt shopping peralatan rumah.

waiman takwa berkata... [Reply to comment]

Ada beza antara barangan designer dengan barangan berjenama

MyLaDYnuR88 berkata... [Reply to comment]

TIPS pergi ke IKEA weekend...

better pergi hari Sabtu sbb xrmai org..dtg kol 12 pon still bnyk tmpt kosong...ni pengalaman dh lebih setahun kerja dkt Ikano...kalo Ahad & public holiday mmg disaster..ssh giler nk cri parking...

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

Saya dok Johor tapi bila ada cuti panjang mmg suka pergi Ikea, sabtu lepas saya ke IKEA tapi selalu datang awal..9.30 memang dah sampai..seronok shopping awal2 kurang orang..:)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI