Aku suka gambar lucah ni !

by - Rabu, Januari 02, 2013

 

 

Pandang betul betul .. Nampak melucahkan tak gambar tu ? Kan ? Haaa.. aku tau dah .. Kalau dipandang dari sudut otak kotor , lembu pakaikan skirt pon nampak menghairahkan .. kan ?

Kita ada akal .. Guna .. Jangan taruk kat kepala lutut pastu guna kepala lutut taruk kat otak untuk berfikir .. Mudah kan ? Akal yang ada di otak  tu , gunakan semaksima yang boleh .. Dan hasilnya , walaahh .. Tapi perlu ingat , setiap analisa perlu seiring dengan ilmu. Jangan main ‘pikiaq ikut dan  ‘ je kata mak aku ..

Itulah yang terjadi pada sahabat baik aku aka jiran  aku awal tahun ni .. Mungkin ada yang mintak fikir secara positif dan ada yang suruh buka minda. Tapi kalau kena kat batang hidung kita sendiri , bolehkan kita terima ? Apatah lagi perbandingan tersebut amatlah tidak adil sama sekali ..

Dan kita sendiri , perlu bertindak dengan bijaksana .. Kematangan fikiran akan menentukan siapakah kita sebenarnya . Mungkin pengalaman sedikit sebanyak membantu kita dalam membuat keputusan.

Apa pun , tepuk dada sendiri tanya selera sendiri. Jangan gatal nak gi tepuk dada anak dara lak ! Kang tak pasal pasal , tanya selera warden penjara ..

You May Also Like

13 comments

  1. Hmm?? Tak tau mcm mana gambar tu lucah. :S Nampak pokok je o,O

    BalasPadam
  2. apa yang lucahnya...?? normal je gambar pokok tu dah kering.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum, sory just nk mtk kowg add my blog http://sunshineixora.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. igt sy sorunk yg x npak ..rupanya ramai..
    confius bro..x npk pun kelucahannya
    puas dok fikir cm otak lembu..serious xnpak..
    huhuhuhu
    part mna yg dia kata lucah tu...

    hihihihi

    BalasPadam
  5. orang bijak pandai ngan alim ulama selalu pesan, kena selalu berfikiran positif dan sentiasa muhasabah diri. bila jadinya sesuatu keadaan yang membuatkan kita berfikir luar dr norma biasa, kita kena check dulu mana silapnya diri kita sebelum menuding jari ke arah orang lain.

    BalasPadam
  6. lucah lucah *geleng geleng kepala*

    BalasPadam
  7. x berapa nk paham entry kali ni... huhuhu...

    BalasPadam