Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 26 Januari 2013

Bila budak demam nak tidur ..

Perghhh... Baru tauuu.. Dulu otai dah pesan.. baby nak tumbuh gigi , mmg liat nak tidur !

Ok..aku percaya ... Kena pasang video , mata letih ... Baru terlena.. tu pun masih kena dodoi lg ..

Hurm .. esok tidur dah umah baru ..slmt tinggal rumah ni..Kenangann..

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 komen :

niq lyana berkata... [Reply to comment]

demam pun comel hahaha

Pn. Sheila berkata... [Reply to comment]

o... demam tumbuh gg la ni... org2 tua kata klu baby demam sblum ni xpernah demam dia nak dpt sesuatu, maksudnya nak jalan ke, nk tumbuh gg ke....

tak gitu Qhaliff... hehe

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Oloooo...siannya Qhaliff, demam nak tumbuk gigi yea...Takpe, nanti bila dah ada gigi lagi hansem.

latifah mesror berkata... [Reply to comment]

Demam tumbuh gigi ke qhaliff

EnJeru Rashid berkata... [Reply to comment]

sian dia.muka lth sgt da tgok.

Sue Saari berkata... [Reply to comment]

Try bg gripe water insyaAllah xde dmm n meragam waktu tmbh gigi...Ammar dh 6 btg giginya alhamdulillah xde dmm n meragam masa tmbuh gigi... ;)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI