Bila budak demam nak tidur ..

Perghhh... Baru tauuu.. Dulu otai dah pesan.. baby nak tumbuh gigi , mmg liat nak tidur !

Ok..aku percaya ... Kena pasang video , mata letih ... Baru terlena.. tu pun masih kena dodoi lg ..

Hurm .. esok tidur dah umah baru ..slmt tinggal rumah ni..Kenangann..

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 ulasan:

  1. o... demam tumbuh gg la ni... org2 tua kata klu baby demam sblum ni xpernah demam dia nak dpt sesuatu, maksudnya nak jalan ke, nk tumbuh gg ke....

    tak gitu Qhaliff... hehe

    BalasPadam
  2. Oloooo...siannya Qhaliff, demam nak tumbuk gigi yea...Takpe, nanti bila dah ada gigi lagi hansem.

    BalasPadam
  3. Try bg gripe water insyaAllah xde dmm n meragam waktu tmbh gigi...Ammar dh 6 btg giginya alhamdulillah xde dmm n meragam masa tmbuh gigi... ;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.