Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 6 Januari 2013

Bila orang berilmu memerhati..

Aku pun tak perasan. Bila kawan tu bagitau , baru aku sedar perbuatan dia tuu.. Huhu..cute ..

Memang Qhaliff ceria nampak si Ammar tu..Terus senyum dia seolah olah macam .. hurmm .. dah nak berkawan sangat kot ..

Published with Blogger-droid v2.0.9

10 komen :

arnissa berkata... [Reply to comment]

Qhaliff...rindu nyer.da lme xtgk Qhaliff.sowiee Qhaliff..Qhaliff da pandai berkawan ae.hihi.. mkin cute

aQu Mad berkata... [Reply to comment]

Salam dan selamat pagi qhaliff :)

Vee Lea berkata... [Reply to comment]

Awwww, such a cutie!! <3

aimaniman berkata... [Reply to comment]

Lekas2 la dapat adik..
Dah mula gigit ibu jari kaki ke Qalif?

Sheila Eiman berkata... [Reply to comment]

Qhaliff sangat comel :)

baby comel berkata... [Reply to comment]

Mesti ramai kawan Qhaliff nanti ni.. Best la Qhaliff comel2 dah pandai nk berkawan.. Bak kata Qhaliff 'asyik2 tengok muka daddy je ari2' :) hehehe

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah Qhaliff akan jadi sahabat setia..

Cik Honney berkata... [Reply to comment]

x lama lari dia boleh berlari dgn ammar plak..tu yg senyum sentiasa tu..hehe...so cute

http://www.wadahberbicara.my/

eray berkata... [Reply to comment]

kecik2 dah tahu erti sahabat..semoga qhalif membesar menjadi orang yang benar2 beriman...

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/bukan-setakat-senggugut-teruk-hilang.html

MaYa MustWany berkata... [Reply to comment]

suka berkawan tuh... :)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI