Bila orang berilmu memerhati..

Aku pun tak perasan. Bila kawan tu bagitau , baru aku sedar perbuatan dia tuu.. Huhu..cute ..

Memang Qhaliff ceria nampak si Ammar tu..Terus senyum dia seolah olah macam .. hurmm .. dah nak berkawan sangat kot ..

Published with Blogger-droid v2.0.9

10 ulasan:

  1. Qhaliff...rindu nyer.da lme xtgk Qhaliff.sowiee Qhaliff..Qhaliff da pandai berkawan ae.hihi.. mkin cute

    BalasPadam
  2. Salam dan selamat pagi qhaliff :)

    BalasPadam
  3. Lekas2 la dapat adik..
    Dah mula gigit ibu jari kaki ke Qalif?

    BalasPadam
  4. Mesti ramai kawan Qhaliff nanti ni.. Best la Qhaliff comel2 dah pandai nk berkawan.. Bak kata Qhaliff 'asyik2 tengok muka daddy je ari2' :) hehehe

    BalasPadam
  5. InsyaAllah Qhaliff akan jadi sahabat setia..

    BalasPadam
  6. x lama lari dia boleh berlari dgn ammar plak..tu yg senyum sentiasa tu..hehe...so cute

    http://www.wadahberbicara.my/

    BalasPadam
  7. kecik2 dah tahu erti sahabat..semoga qhalif membesar menjadi orang yang benar2 beriman...

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/bukan-setakat-senggugut-teruk-hilang.html

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.