FAKTA SUSU ALPHA LIPID LIFELINE :

by - Khamis, Januari 31, 2013

 

Sangat sesuai diambil oleh semua peringkat umur terutama yg lemah ANTIBODI iaitu WANITA BERUSIA 30 TAHUN ke atas,IBU MENGANDUNG serta MENYUSUKAN BAYI,KANAK2 serta WARGA EMAS!!!

Kolostrum Alpha Lipid" adalah kolostrum gred yang terbaik yang mengandungi kandungan immunoglobulin yang tinggi and faktor pertumbuhan, dikuatkan dengan lipid kompleks didalam bentuk gangliosides dan phospholipis untuk serapan kedalam tubuh yang cepat dan bekesan. Rumusan serbuk apabila dicampur dengan air akan menjadi minuman sarapan pagi keluarga unggul yang sihat.

Sihat Secara Semulajadi Untuk Anda Seisi Keluarga. Sangat berkesan untuk :1.Asma , 2.Arthritis, 3.Allergy, 4.Buasir, 5.Buah Pinggang, 6.Denggi ,7.Ezema, 8.Fybroid , 9.Gout ,10.Gastrik, 11.Haid12.Hepatitis B/C13.Jerawat14.Jangkitan Kuman, 15.Kayap, 16.Kanser, 17.Kencing Manis, 18.Keletihan , 19.Leukimia , 20.Masalah paru-paru , 21.Masalah usus , 21.Migrain , 22.Resdung , 23.Stroke/Lumpuh , 24.Sakit Sendi , 25.sakit Puan , 26.Sawan , 27.SLE/Lupus , 28.Sakit Kulit , 29.Ketumbuhan , 30.Thyroid , 31.Demam Campak , 32.jantung , 33.TB , 34.Parkinson , 35.Ulser, 36.Lemah tenaga Batin, 37.Stress, 38.Bersalin/Wanita Mengandung , 39.sakit Tua , 40.Masalah Haid/Kesuburan memberi kesan positif kpd.bayi, 41.Ahli bina badan/Ahli sukan dapat meningkatkan daya ingatan/IQ , 42.Awet muda, 43.Kekurangan oksigen dalam darah , 44.dan banyak lagi...

CUBALAH ALPHA LIPID, SIAPA TAHU...INILAH JAWAPAN KEPADA MASALAH YANG ANDA DERITAI SELAMA INI...

NOTA:BUKAN semua kolostrum itu SAMA.ALPHA LIPID mengandungi kolostrum yang bermutu tinggi,iaitu diambil drp. lembu-lembu di ladang ternakan NEW ZEALAND yang bebas daripada hormon,antibiotic dan BSE.

CARA MENGGUNAKAN ALPHA LIPID:

Minggu Pertama : 1/2 skop sehariMinggu kedua dan Seterusnya : 1 1/2 hingga 2 skup sehari

Diambil sebelum sarapan pagi ketika perut kosong.

1 1/2 skop penuh + 150ml air sejuk.Masukkan air sejuk dahulu, baru masukkan Alpha Lipid dan digoncangkan hingga sekata

PERHATIAN !!!

Gunakan air sejuk ketika membuat alpha lipid.. JANGAN menggunakan air panas ataupun suam!!

pada minggu pertama penggunaan alpha lipid, anda mungkin mempuyai tindak balas seperti di bawah :

  1. Mengantuk dan keletihan - Proses penggantian tisu-tisu badan yang disebabkan penyakit.
  2. Berpeluh , demam dan sakit kepala. - Proses peningkatan kadar metabolisme dan tenah dalam badan akibat daripada permbuangan toksik melalui saluran perkumuhan.
  3. Gatal, kerap buang air kecil atau besar. - Proses penyingkiran bahan buangan yang lama terkumpul seperti metabolit, logam berat an lain-lain bahan yang tidak diperlukan oleh badan.
  4. Sakit perut, sakit otot, loya dan denyutan jantung yang laju.- Proses penyembuhan , pembaharuan dan penyimpanan sel-sel baru.

Rasa alpha lipidalpha lipid lifeline rasa seperti susu ataupun aiskrim vanilla.jika tidak minum susu, ia juga boleh dicampurkan dengan milo ataupun horlick.

http://www.facebook.com/notes/sd2-slim-diet-ii-sauna-shoppe/fakta-susu-alpha-lipid-lifeline-/464534913597651

You May Also Like

4 comments

  1. Yer ker. ...apa side effect nya....nyatakan laaa

    BalasPadam
  2. Yer ker. ...apa side effect nya....nyatakan laaa

    BalasPadam
  3. Pesakit buah pinggang blh ke minum?
    Sb pesakit buah pinggang rasa nya xblh amik protien kn.

    BalasPadam