Hati gundah jadi ceria hanya kerana si kecil !

 

Tu pun ada gak yang nak sepak terajang bayi ..  Haih… Apa punya manusia laaa gitu haa..

Aku sendiri tayangkan video ni pada Qhaliff, dia sendiri senyum suka .. Hehehe .. Dia yang sedang nangis pon leh senyum .. Apatah lagi kita yang dewasa ni ..

Keceriaan yang terpampang pada wajah  kanak kanak mmg memberi hati kita sejuta kepuasan .. Melainkan kita tak punya perasaan suka pada mereka .. Kesian ..

Aku , suka pada budak budak ni sejak dari dulu . Aku pernah bantu orang tua aku lepas sekolah dulu.. Jadi konduktor bas sekolah .. Berdirilah aku kat depan pintu bas tu .. Sambil sambil tu , layan adik adik kecil yang berhampiran dengan aku ..

Dan bila jadi guru sandaran , tahun satu aku paling suka masuk .. Hahahaha .. Suka tengok riak muka diorang bila tengok aku yang pura pura wat muka Hulk ! Hahahaha .. Pastu wat lawak la .. hehee..

Yang belum kawin tu , cepat cepat laaa .. Dari dok abis duit dating jer .. Simpan , masuk minang dan .. Selamattttt …

12 ulasan:

  1. Cutee. And first time dengar suara abg ben. HAHA.

    BalasPadam
  2. seronok tegok baby... tapi hati masih dalam dilema . ... layan anak buah pon ok gak ^_^

    BalasPadam
  3. hehehehe.. seronok tgk qhaliff..

    BalasPadam
  4. bro buat den nak kahwin je ni..hehehehe

    BalasPadam
  5. comel lah qhaliff, dia nampak terperanjat tp gelak. suka dgr suara baby;-)

    BalasPadam
  6. suka jugak budak kecik ni..lagi2 baby an..

    BalasPadam
  7. First time dengar suara abg ben , hehe :)

    BalasPadam
  8. hhihihihi. kan? bila anak tgk video sendri. dia sndiri yg sungguh2 happy. :D

    BalasPadam
  9. hehe...gelak sakan qhaliff yer. comelnyerr...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009