Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 22 Januari 2013

Hati gundah jadi ceria hanya kerana si kecil !

 

Tu pun ada gak yang nak sepak terajang bayi ..  Haih… Apa punya manusia laaa gitu haa..

Aku sendiri tayangkan video ni pada Qhaliff, dia sendiri senyum suka .. Hehehe .. Dia yang sedang nangis pon leh senyum .. Apatah lagi kita yang dewasa ni ..

Keceriaan yang terpampang pada wajah  kanak kanak mmg memberi hati kita sejuta kepuasan .. Melainkan kita tak punya perasaan suka pada mereka .. Kesian ..

Aku , suka pada budak budak ni sejak dari dulu . Aku pernah bantu orang tua aku lepas sekolah dulu.. Jadi konduktor bas sekolah .. Berdirilah aku kat depan pintu bas tu .. Sambil sambil tu , layan adik adik kecil yang berhampiran dengan aku ..

Dan bila jadi guru sandaran , tahun satu aku paling suka masuk .. Hahahaha .. Suka tengok riak muka diorang bila tengok aku yang pura pura wat muka Hulk ! Hahahaha .. Pastu wat lawak la .. hehee..

Yang belum kawin tu , cepat cepat laaa .. Dari dok abis duit dating jer .. Simpan , masuk minang dan .. Selamattttt …

12 komen :

Sheila Eiman berkata... [Reply to comment]

seronok tengok qhaliff... :)

Vee Lea berkata... [Reply to comment]

Cutee. And first time dengar suara abg ben. HAHA.

therylisa nurul ain berkata... [Reply to comment]

seronok tegok baby... tapi hati masih dalam dilema . ... layan anak buah pon ok gak ^_^

Sukma Haron berkata... [Reply to comment]

terkesima jap....(sedih)

PaPa Blogger berkata... [Reply to comment]

hehehehe.. seronok tgk qhaliff..

boni kacak berkata... [Reply to comment]

bro buat den nak kahwin je ni..hehehehe

nuriarif berkata... [Reply to comment]

comel lah qhaliff, dia nampak terperanjat tp gelak. suka dgr suara baby;-)

afifudinsohaini berkata... [Reply to comment]

suka jugak budak kecik ni..lagi2 baby an..

MymyMushie berkata... [Reply to comment]

First time dengar suara abg ben , hehe :)

D Yatie berkata... [Reply to comment]

hhihihihi. kan? bila anak tgk video sendri. dia sndiri yg sungguh2 happy. :D

siti fatima Arifin berkata... [Reply to comment]

hehe...gelak sakan qhaliff yer. comelnyerr...

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Suka tgk aksi dia.. ;)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI