Mencabar kesabaran ..

Hurm .. dah bawak g jalan jalan awal pagi .. pastu , jalan lagi sampai dia ngantuk betul betul..

Kasi tdo ..tamo .. Kasi makan , tak sedap katanya.. Kasi susu ,tak best .. Panaskan air , kasi mandi !! Sukaaaaaa..

Pastu , kasi susu..  baru abissss tp tamo tdo gak .... Dok lawan bijik mata diaaa.. Padahal aku tau , dia nak tdo dlm buaian atau didodoi .. Perrghh...

Sat .. nak nyanyi lagu Anuar Zain kat dia .. kalau tak tdo gak , suh dia je nyanyi utk aku .. huhu ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 ulasan:

  1. makin besar makin bijak budak ni hehe..

    BalasPadam
  2. hehehe... biasa amirah tido kol 10 pagi.. mmg biasa dia main main time time gini...

    BalasPadam
  3. Tepok2 belakang dia.. kot2 boleh tido

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009