Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 22 Januari 2013

Mencabar kesabaran ..

Hurm .. dah bawak g jalan jalan awal pagi .. pastu , jalan lagi sampai dia ngantuk betul betul..

Kasi tdo ..tamo .. Kasi makan , tak sedap katanya.. Kasi susu ,tak best .. Panaskan air , kasi mandi !! Sukaaaaaa..

Pastu , kasi susu..  baru abissss tp tamo tdo gak .... Dok lawan bijik mata diaaa.. Padahal aku tau , dia nak tdo dlm buaian atau didodoi .. Perrghh...

Sat .. nak nyanyi lagu Anuar Zain kat dia .. kalau tak tdo gak , suh dia je nyanyi utk aku .. huhu ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 komen :

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

makin besar makin bijak budak ni hehe..

PaPa Blogger berkata... [Reply to comment]

hehehe... biasa amirah tido kol 10 pagi.. mmg biasa dia main main time time gini...

therylisa nurul ain berkata... [Reply to comment]

Tepok2 belakang dia.. kot2 boleh tido

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI