Movie Korea : THE TOWER

by - Sabtu, Januari 12, 2013

 

Satu kesilapan yang sepatutnya boleh dielakkan tapi disebabkan kerana sifat manusia yang terlalu mengejar duniawi , maka banyak nyawa terkorban !

Bila kejadian tu berlaku , aku terus whatsapp wife di rumah. Suruh check semula dapur untuk pastikan segalanya dalam keadaan selamat ..

Bukan apa .. Kita selalu pandang remeh perkara yang kecil tapi yang kecil itulah akan menyebabkan kemusnahan ! Jangan ambil mudah perkara perkara begini ..

Dan hargailah mereka yang tercinta .. Baru aku dapat rasakan andai ianya berlaku pada anak aku. Betapa aku sendiri akan mengorbankan nyawa aku untuk menyelamatkan keluarga serta  orang tercinta ..

Pengajaran yang aku dapat dari filem THE TOWER .. Kerana mengejar wang ringgit , nyawa jadi pertaruhan .. Berbaloi utk ditonton !

You May Also Like

7 comments

  1. huuuuiiii.....preview citer korea pulop....best2 best....mesti nak tengok....memang skrg ni tengah layan korea...tapi drama2 ber'episode'lahhh

    BalasPadam
  2. sangat2 berbaloi utk ditonton movie THE TOWER ni...disebabkan taknak dengar cakap org bawahannya pasal sprinkler system yg tak berfungsi dan pasal angin lintang tu...habis hilang satu tower...byk nyawa terkorban...

    BalasPadam
  3. orait..cikupun kena tengok ini movie cam best je reviewnya..tq:)

    BalasPadam
  4. susah nak tgk bro puji sesuatu filem.. wah... ni wajib tonton ni..hehehe

    BalasPadam
  5. Terima kasih share info. Klu x sy x pndg pun cite korea...

    BalasPadam