Perabut Unggul : Ukur dan pilih rekabentuk Kabinet TV

by - Sabtu, Januari 12, 2013

 

Buat yang tak tau lagi .. Aku kan dapat tajaan kabinet Tv yang aku idamkan sangat sangat … Hehehe .. Sangat sangat sangat okeh !!  Baca entri Kabinet TV tajaan Perabut Unggul ! ni ..

Seperti yang dijanjikan , setelah mereka sesat mencari rumah aku berjam lamanya ( kesian .. salah aku gak sbb bg no tel tak betul .. maaf yer ) akhirnya mereka ketemu juga rumah aku yg belum cun itu ..

En. Ayie datang bersama sama rakannya dan disusuli pelajar pelajar USIM yang mana merekalah mencadangkan nama aku pada PERABUT UNGGUL bg projek bersama mereka ..

Ukuran diambil terlebih dahulu .. hehe .. Nak besar mana ? Perghh.. Kalau aku ada tv size 100 inci , confirm aku buat mini panggung dalam rumah aku .. hehe .. Jadi guna je la size 40 inci yang baru dibeli tu haa.. hehe ..

  

Kemudian pemilihan warna dan rekabentuk .. Part ni mmg buntu giler aku .. Tak tau nak pilih camana untuk diserasikan dengan sofa dan juga dinding ..

Setelah perbincangan hampir sejam termasuk mintak mereka checkkan kabinet dapur untuk mendapatkan pandangan mereka dari sudut pengalaman mereka dan mereka mengesan beberapa kerosakkan yg ada pada kabinet dapur aku tu ..Hurmmm ..Esok kena call kontraktor yang buat tu untuk mintak mereka repair .. Grrr..

Selesai part ukur dan rekabentuk .. Minggu depan tunggu design dalam bentuk 3D , inshaAllah .. Huhu.

You May Also Like

8 comments

  1. untung laaa abg ben.. hehehe..tahniah..^^,

    BalasPadam
  2. ini rezeki bapak ni, rajin hapdet blog, hehe..

    BalasPadam
  3. erm... Allhadulillah rezeki... best sgt tu dpt sponsor...:)

    BalasPadam
  4. best nye abag ben...naj juga bole, nti dh ade design 3d tu share bole, nak tengok cantik tak..

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/set-kehamilan-shaklee-cantik-sihat-dan.html

    BalasPadam
  5. jeles dgn rezeki mencurah2 abg BEN hihihi...

    BalasPadam