Salah faham atau tak buat kerja rumah ?

 

Geram ? Tensen ? Ini bukan kali pertama .. Sabar .. sabar .. dan sabar .. Nasib baiklah punca rezeki aku dari sini buat masa sekarang .. Kalau tak ? Hurmm ..

Pasal apa ? Tak pe la .. Part ni aku rasa baik aku diam dan sabar je .. Susah nak cakap lebih lebih. Kang kata aku negatif la.. Suh pk positif la.. Nyaris gak wife amik cuti tapi ikut gerak hati .. Dan selamat ..

Lain kali kalau ada sebarang janji dengan orang lain , sila periksa kata kata  tu dengan teliti sebelum sampai masanya. Catit pada handphone yang mahal tu. Bukan pada kalendar je ..

Terima seadanya…

5 ulasan:

  1. may be janji tidak ditepati @ kita yang salah dengar...

    BalasPadam
  2. bab bab janji ni memang menyakitkan hati gak kadang kadang... memang menyusahkan orang lain

    BalasPadam
  3. Abg ben..nieza ada emel abg ben tanya pasal sewa iklan..dapat tak?

    BalasPadam
  4. istighfar bebanyak abg ben...insyaAllah...

    BalasPadam
  5. Terlepas satu bakal datang yang lain... Sabo je la...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.