Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 28 Februari 2013

Baru nak diam ?

Diamkah  dia ???? Takde makna .. sekejap jer .. Aku rasa , aku berenti je la jd blogger .. Susah nk tumpu perhatian gini ..

Manja lebih nieh ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 komen :

Nurfaezah Abdullah berkata... [Reply to comment]

alaaa jgn lh quit blogging bro ben.

nini berkata... [Reply to comment]

hahaha...ajak dia jadi blogger sama...=D

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

Bila anak makin besar makin aktif la dia bro..hehe

lynn kamarul berkata... [Reply to comment]

anak daddy....

Fiqa Nsz berkata... [Reply to comment]

alahai comel nya dia..hehe
rilek lah uncle ben..biasalah budak kecil..btw, jemput datang blog fiqa
http://fiqansz.blogspot.com

Mymy Mushie berkata... [Reply to comment]

Debab nyaa qhaliff ... comel betul :)

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

Sabar... jgn berhenti jd blogger... Ramai dah pengikut setia. Ingat je kerja ni utk Qhaliff n keluarga Insha allah segalanya dipermudahkan. Jemput ke teratak blog sy http://www.ieta-myblog.blogspot.com

emmas CAHAYER berkata... [Reply to comment]

Qhaliff fokus tuhh...jgn kaco..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI