Baru nak diam ?

Diamkah  dia ???? Takde makna .. sekejap jer .. Aku rasa , aku berenti je la jd blogger .. Susah nk tumpu perhatian gini ..

Manja lebih nieh ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 ulasan:

  1. hahaha...ajak dia jadi blogger sama...=D

    BalasPadam
  2. Bila anak makin besar makin aktif la dia bro..hehe

    BalasPadam
  3. alahai comel nya dia..hehe
    rilek lah uncle ben..biasalah budak kecil..btw, jemput datang blog fiqa
    http://fiqansz.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Debab nyaa qhaliff ... comel betul :)

    BalasPadam
  5. Sabar... jgn berhenti jd blogger... Ramai dah pengikut setia. Ingat je kerja ni utk Qhaliff n keluarga Insha allah segalanya dipermudahkan. Jemput ke teratak blog sy http://www.ieta-myblog.blogspot.com

    BalasPadam
  6. Qhaliff fokus tuhh...jgn kaco..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009