Benar , tak perlu garu kepala lagi !

by - Isnin, Februari 11, 2013

 

 

Aku di Kelantan .. rumah orang tua isteri aku .. Dulu , aku sering tensen kalau datang sini sbb tak leh nak update blog dengan kerap . Kena cari line cantik baru leh update ..

Aku guna dua broadband .. Maxis dan Celcom .. Celcom , dalam rumah ni tak cun tapi Maxis ok sangat .. Dengan adanya Maxis Mifi ni , selesai masalah aku.

Satu keuntungan berganda buat aku setelah tidak gunakan Unifi yang tak leh bawak gi mana mana .. heeee .. Dan Maxis berbeza dari Celcom dari segi penggunaan .. Kenapa ?

Bila kuota dah abis , Maxis akan turunkan kelajuan hingga 128kb tapi bagi aku yang online guna hp jer , tu dah lebih dari mencukupi.. Dapat whatsapp , twitter dan instagram dan sesekali update .. cukuplah kan ? Bukan nak download memanjang pon .. heeee..

Selesai !

You May Also Like

5 comments

  1. salam..

    selama ni saya silent reader jer..nk tau bpe monthly payment maxis mifi tu?? ingt nk tukar gak..sbb unifi adalah tidak boleh dibawa kemana2..dl penah try yg 4g tu tp alahai..bkn smua tempat leh support..klo masuk ceruk kmpung (walaupun kg dlm bandar) apa pun xblh..

    BalasPadam
  2. Kalau di luar ada line TM Wifi jgn lupa gunakan akaun streamyx atau unifi kita boleh online juga dengan lancarnya.

    Sekiranya ada akaun streamyx dan unifi tapi tidak boleh login bleh rekues reset password dr Tm point atau call 100 jer. Gunakan jgn tak guna.

    BalasPadam