Kenapa anda perlu beli pakej untuk sebulan ?

by - Selasa, Februari 12, 2013

 

PROSESS PELANSINGAN Alpha Lipid™ SDII™ DALAM SEBULAN

Alpha Lipid™ SDII™ memberi kesan 3-10 kg seminggu.

gmbr

1. Minggu Pertama - Bila dah lama gemuk, bukan senang nak turun kg kan. Ada yg gemuk air, ada yg betul2 gemuk lemak dan ada pulak gemuk kedua2nya sekali. So, pada minggu pertama ini, lebihan air dan toxin akan dibuang. Sebab tu lah kalau org yg gemuk air, bila menggunakan Alpha Lipid™ SDII™ kita akan lihat terlalu cepat kg nya turun, ada yg sampai 15kg seminggu! Air yg byk dalam badan ada lah tidak baik, kerana ia juga boleh menyebabkan jangkitan kuman dan sesak nafas.

2. Minggu kedua - Pada minggu kedua Alpha Lipid™ SDII™ mula memecahkan lemak tepu tanpa mengganggu otot2. Bukan lah satu perkara yg mudah nak pecahkan lemak yg dah berkurun berkumpul dalam badan kita ni. Ia akan mengambil masa berminggu2. Tapi dgn adanya Alpha Lipid™ SDII™, proses itu akan dapat dipercepatkan lagi. InsyaAllah.

3. Minggu ketiga - Pada minggu ketiga lemak tepu dan lebihan air itu akan dibuang secara berperingkat2. Ini adalah supaya badan kita tidak menghadapi satu kejutan. Bayangkan bila dah lama gemuk tiba2 nak jadi kurus (macam org pindah rumah la, bukan sng nak angkat semua barang keluar rumah, mesti mengambil masa kan ). Dan pada masa ini lah Alpha Lipid™ SDII™ memainkan peranan penting bila segala vitamin2 diganti balik kepada apa yg hilang dari badan kita.

4. Minggu keempat - Pada minggu keempat ini lah kita biasa melihat perubahan ketara kepada pengguna Alpha Lipid™ SDII™. Badan lansing, kulit cerah, berseri dan cantik. Mana taknya kebanyakan toxin dan lebihan air telah dibuang. Lemak2 pula telah diganti dgn otot pejal, supaya lemak tepu tidak senang utk bertapak di situ lagi lain kali.

Oleh sbb itu lah kebanyakan pengguna Alpha Lipid™ SDII™ yang telah menggunakannya paling kurang sebulan (iaitu pakej lengkap) akan susah utk menjadi gemuk semula. Otot2 mereka telah menjadi kejap, lain perkataan biasa orang kata dah fit!!
Pakej Sebulan:

  • 4 tin Alpha Lipid SD2
  • 1 Shaker
  • 1 Buku Panduan Diet
  • Ketostik ( Cek Pembakaran Lemak semasa diet SD2)

Cubalah. PM/SMS/CALL WHATSAPP 019-4511649
Pengedar seluruh Malaysia diperlukan!

You May Also Like

0 comments