Kelebihan air alkali untuk badan kita ..

by - Khamis, Mac 07, 2013

 

Ada rakan pembaca blog mintak aku terangkan kelebihan air ni memandangkan aku dah berapa kali update dalam blog .. Dan alhamdulillah ada beberapa rakan pon telah menunjuk minat membelinya untuk mencuba terlebih dahulu ..

Apakah kelebihan air alkali ni ? Ok , kalau korang google .. korang akan jumpa beberapa testimonial dari mereka yang pernah minum air ni .. Maksud minum ni bukanlah sekali minum terus jadi ‘badang’ tapi mengamalnya sebagai minuman harian .. Ada jugak la perubahan antaranya Mat Gebu , tokey DAPUR TANPA SEMPADAN tu .. Katanya , sejak minum air tu , dia mudah tidur malam dan begitu juga ayahnya .. Alhamdulillah ..

Dan semalam , ada juga beri pada jiran untuk mencubanya.. Sekadar mencuba. Sembuh atau berkurangan tu , kuasa ALLAH .. Ok , apakah kelebihan air tu ? Aku amik poster dari stokis air alkaline plus tu yer …

Bagi yang berminat , boleh hubungi mereka .. Dayang Dayang Suhada 0173073593 dan Syarizah Begum 0193965212 .. Bagitau korang tau dari blog aku .. Heheee ..

Kalau nak baca lagi mengenai air ni yang telah aku update sebelum ni , sila klik SINI

Wallahualam .. Lebih baik berusaha dari nganga je kan ?

You May Also Like

4 comments

  1. Dah oder dh pada pn izzah dan dh slmt smpi..try bg pd mak yg ad mslh kesihatan dia tu...seb baik setia membaca blog a.ben ni klau x, xtau sal air ni..trm ksh a.ben

    BalasPadam
  2. terima kasi ben...saya dah faham....nak beli dan guna ketika memerlukan...

    BalasPadam