Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 8 Mac 2013

Qhaliff dah pandai menari ?

 

Ahaaa .. Sejak ulang alik ke rumah mak aku ni , yang rajin dok mengajar tentulah nenek dan datuk dia tu haa . Selain akak Dania tu haaaa .. hehehe .. Adik perempuan aku pun rajin gak laaa…

Dah tau salam cium tangan .. Ke asal orang bagi tangan , dia nak baham ?? Tu nampak cam nak cium tangan kot ? Huhuhuhu .. Belasah jeee..

Pastu , dah pandai goyangkan badan cam menari tu bila layan lagu terutama lagu Ayahku pulang dari kota … Haaa.. Bersungguh nak ikut gak.. Tapi dengar tan ‘TAAA.. TAAAA… “ .. tu jeee..

Dan satu lagi .. Melambai .. Ni keje mak aku .. Dia suka sangat ajar melambai .. Qhaliff pun dah mula sibuk gak melambai ! hehehehe ..

Kalau duduk sorang sorang ngan aku di rumah , jawabnya dok gigit wayar dan panjat tv konsol tu je laaaa ..

4 komen :

Aleeza Zailan berkata... [Reply to comment]

omooo mesti comel masa qhaliff dok goyang2 tuh hehe :*

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

cepat sungguh perkembangan Qhaliff ni....blm apa2 dah pandai macam2.

EnJeru Rashid berkata... [Reply to comment]

hahaha..comel!

Quan berkata... [Reply to comment]

Rakam kn la qhaliff j0get.. Nk tgk.. Msty cmel..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI