Qhaliff dah pandai menari ?

 

Ahaaa .. Sejak ulang alik ke rumah mak aku ni , yang rajin dok mengajar tentulah nenek dan datuk dia tu haa . Selain akak Dania tu haaaa .. hehehe .. Adik perempuan aku pun rajin gak laaa…

Dah tau salam cium tangan .. Ke asal orang bagi tangan , dia nak baham ?? Tu nampak cam nak cium tangan kot ? Huhuhuhu .. Belasah jeee..

Pastu , dah pandai goyangkan badan cam menari tu bila layan lagu terutama lagu Ayahku pulang dari kota … Haaa.. Bersungguh nak ikut gak.. Tapi dengar tan ‘TAAA.. TAAAA… “ .. tu jeee..

Dan satu lagi .. Melambai .. Ni keje mak aku .. Dia suka sangat ajar melambai .. Qhaliff pun dah mula sibuk gak melambai ! hehehehe ..

Kalau duduk sorang sorang ngan aku di rumah , jawabnya dok gigit wayar dan panjat tv konsol tu je laaaa ..

4 ulasan:

  1. omooo mesti comel masa qhaliff dok goyang2 tuh hehe :*

    BalasPadam
  2. cepat sungguh perkembangan Qhaliff ni....blm apa2 dah pandai macam2.

    BalasPadam
  3. Rakam kn la qhaliff j0get.. Nk tgk.. Msty cmel..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.