Pasni berlari lak !

1:49 PTG
  Perghhh.. dah tak kasi pegang tangan daah skg ni !!! Haaaaa .. Pasni , mesti mengejar lak aku ..  Sambil dukung adik dia ? Erk...

Beradap la skit ..

7:28 PTG
  Hurm .. Sebelum tu , ada seorang lelaki cina dan kawan kawannya nak duduk kat tempat aku duduk tu tp dia bertanya dulu dan aku jawab d...

School Holiday SALE

10:27 PG
  -iKLAN- Assalammualaikum, Salam sejahtera, n Annyeonghaseyo Kami di Jeju TnT mengalu-alukan rakyat Malaysia untuk bercuti di Ko...

Sebab tu , budak !!

12:37 PG
Amboi .. kusyuk dpt tgk UPIN IPIN.. tak kisah dah apa pun jua yg dtg .. haha.. . Cer amik tablet tu... Ha..pakat dua dua laaa kejar aku .. ...

Tak nampak pon comel ?

4:09 PTG
Gigi tak de pon lagi tp dah ada awek puji .. Aku siap tunjuk otot lagi haaaa ... Haaaampeh !! Ahhaha ... Rileks ..aku bukan dahaga pujian y...

Tu dia gigi Qhaliff !!

11:23 PG
Heeee.. demam nak tumbuh gigi eh ? Tumbuh dah sebatang kat bawah tuu .. Bersungguh dia nak tutup dgn lidah dia .. Patutnya mak dia menjerit...

Ibu Qhaliff jeles dah !

9:54 PTG
  Heehehe .... Jeles kah ibu bila melihat kesweetan kami ini ?? Hehehe.. Tak ponn ..heheeh .. Published with Blogger-droid v2.0.10 ...

Tamo bangun dia ..

8:25 PTG
Di KFC Alamanda , Putrajaya .. Wife teringin nak makan ayam .. hurmm ..okeh je aku.. Sampai Alamanda , Qhaliff dah lena sangat .. Dari park...

Dulu aku pelik..

1:37 PTG
Pelik la camana ada parents tak kisah anak kecil mereka rosakkan laptop , hp dan mcm mcm lagi .. Skang , aku faham dahh .. Bakal tamba...

Ajak wife tgk movie ..

11:24 PG
  IRON MAN 3 dah keluar !!!! Ajak wife ..dia ok je ..Tapi tetiba kensel .. " Tak yah la bang .. Kang asyik terbayang lak muka Iro...

Kacau orang sangat !

7:45 PG
Wife kata Qhaliff terjaga kul 3 pagi setelah tidur jam 9 mlm.. Terjaga dan main sorang sorang .. Aku mmg tak sedar apa sebab sangat penat m...

Larik !!!

10:17 PTG
Masa utk belajar ! Terus bwk lari flash card dia ..hahaha .. Berat nak belajar nehhh .. Tapi bila Upin Ipin ...dari dapur terkedek kedek da...

Rileks la daddy ..

1:56 PTG
Hurm .. tensen gile aku kalau bawak kereta skg ni ..Bawak elok elok , ada pulak yg bawak serupa ..hurmm .. Bila diorg wat silap ,kita pulak...

Makan cam orang besar ..

8:45 PG
Tamo dah mkn ala ala baby sangat skg ni.. Roti , berselera koooo.. Oats tamo sgt tp tetap kena bg disamping buah buahan .. Hurmm.. Publish...

Berhantukah rumah itu ?

10:29 PTG
  Hurm .. Baru-baru ni kecoh gak la kat rumah anak-anak dara tu. Aku tak tau la puncanya tapi menurut jiran aku tu , ada budak kena rasuk....

Buat lawak la diaaa ..

8:59 PTG
  Tadi aku ke showroom Nissan yang terletak di Presint Diplomatik , Putrajaya.. Er , aku bukan gi sorang jer je .. wife ngan Qhaliff pon...

Hasil seni mak aku ..

12:16 PTG
  Qhaliff jd mangsa mak aku ..hahaha.. Bedak sejuk hand made okeh !! Mak aku dulu mmg suka pakai .. Ngan aku aku dulu terlibat sama ke...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI