Dah berdikari anak aku ni ..

 

 

Gambar ehsan Mat Gebu @ tiffinbiru.com .. heehee.. Ni waktu gi umah dia baru baru ni ..

Dalam perbualan telefon tadi , wife tetiba gelak .. Dia cakap Qhaliff buat lawak malam tadi .. Aku tanya la nape ?

“ Boleh dia panjat sofa tu dan duduk diam kat situ pastu bukak sendiri dia punya bekas makanan yang berisi potato lenyek yang mak aku bekalkan kat dia petang tadi tu , dan makan sendiri ! Abis muka dia comot ! “..

Wife masa tu kat dapur dok amikkan air untuknya .. Dia yang dok tengok kartun , tetiba leh wat keje gitu sedangkan dia dah makan pon sebelum tu .. Mungkin sbb dia lapar balik lepas berak kot ? Hehehe ..

Sayang aku tak dapat rekodkan keletah dia tu .. Kalau tak , leh upload dalam youtube.. Kenangan pertama kali makan sendiri .. hahaha .. Dia ni mmg .. Bab makan , pantas jer .. Tapi ! Ubat skang dah susah nak makan .. Haa.. Siap kemam bibir dia .. Adeh ..

 

Boleh tlg saya tak? Gi kat SINI dan klik LIKE BEN ASHAARI

10 ulasan:

  1. Bijak..bijak hero cilik ni, thumbs up utk Qhaliff sbb dh pandai makan sendiri :)

    BalasPadam
  2. haha...lawaknya..macam orang besar..

    BalasPadam
  3. so cute!! chubby nye pp... moga terus menjadi anak yg soleh n sihat Qhalif =)

    BalasPadam
  4. Wah Qhalif dah besar, pandai makan sendiri ye :)

    BalasPadam
  5. alaa...qhalif kan dah nak dapat adik nanti, sbb tu dia dah belajar berdikari, nanti papa dia dah tan nak layan lagi kehendak dia kut heeeee...

    BalasPadam
  6. comeynyer qhaliff biler time senyum..sebijik rupa bro ben

    BalasPadam
  7. sambil baca entry ni sambil membayangkan aksi dak Qhaliff tu.. ;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.