MAXIS RM1 Jer !

by - Isnin, April 15, 2013

 

Sapa sini guna Maxis ??? Hehehehe … Berita baik untuk anda semuaaaa yang guna operator Maxis ni … Jangan ternganga.. Sila tutup mulut anda itu .. hehe .. Gurau jer …

Ok .. Ceritanya begini .. MAXIS ada produk terbaru yang dipangggil MAXIS RM1 Jer ! Haaa .. RM1 jer pon .. hehehe .. Apakah produk tu ? Hurmmm .. ok .. jom baca ..

Dengan mendail *100*2# di telefon bimbit anda , anda boleh memuat turun 4 jenis kategori infomasi  terkini dan hiburan yang sedang popular .. Hanya dengan RM1 jer !

Apakah kategori yang ditawarkan oleh Maxis itu ? Yearghh … 4 kategori itu ialah ..

  1. Music / Ringtone
  2. Berita hiburan terkini
  3. Permainan
  4. Berita

Best kan ? Kalau malas nak cari di internet , maka langgan jelah pakej yang ditawarkan oleh Maxis ni .. RM1 jer !!  Bukan susah pon .. Cuma dail *100*2# dan pilih ! Selesaii masalah anda ! Heheheh ..

Dengan melanggan pakej Berita yang cuma RM1 jer , aku boleh dapatkan berita terkini di hujung jari saja tanpa buang masa mencarinya di internet .. Hehehe.. Langgan dan baca ! Senang kan ?

RM 1 jer … Untuk mengetahui dengan lebih lanjut , klik SINI !

You May Also Like

1 comments

  1. Lagi best utk pengguna tegar internet.. Rm1 utk 1GB, hanya di Maxis.. Yg x best hanya blh diguna pakai dr. pukul 2 pagi hingga 7 pagi sahaja..

    BalasPadam