Qhaliff di Aqua KLCC ..

 

Best ! Bawak anak kecil ke sini memberikan satu pengalaman luar biasa buat mereka ! Nasib baik gi selepas cuti sekolah .. Tak la berhimpitan .. hehehe .. Amik gambar pun puashati …

Mak dia ingat , dia tak reti laaa nak tengok ikan ikan ni .. Tapi apa yang berlaku sebaliknya ! Qhaliff menunjukkan minat yang amat menarik perhatiannya dan aku , tau dah pun sememangnya dia suka.. Maklumlah , aku kan berkepit dengan dia 24 jam !!

Di sini , Qhaliff siap menjerit dan tepuk tangan lagi ! Wife dan mat salleh kat sebelah dia ketawa tengok ragam dia yang diluar jangkaan ! Aku lak , tercari cari diorang ! Diorang nunnnn depan kaca tu haaa .. Suka giler dia tengok ikan yang banyak banyak tuuuu ..

Dan , ada jugak kakitangan Aqua kenal aku.. Segan aiiii … Sangat berbaloi batalkan percutian ke Cameron sbb Qhaliff enjoy di Aqua !!

9 ulasan:

  1. Rapat Qhalif ngan En Ben. Qhalif ni maintain chumel. :-)

    BalasPadam
  2. Suka qhalif ye... ni klo bw kakak qalesya ni mesti dia pun seronok gak cam qhalif kan...

    BalasPadam
  3. Aqua pun aku tak pernah sampai..haha

    BalasPadam
  4. baguslah dia enjoy encik ben.. ada budak takut tau.. menjerit sepanjang jalan kat dlm tu, terpaksa parent di dukung..hehe

    BalasPadam
  5. salam...jemput join segmen kathy http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

    BalasPadam
  6. hamboi qalifff.... seronok jalan2 kat aqua ye... :)

    BalasPadam
  7. Baru lepas pergi 2 minggu lepas...
    Memang syok....
    Paling syok bila tengok keletah anak2 kan...

    BalasPadam
  8. aqua memang best.mas pun suka p sana..siap dapat pegang tapak sulaiman..best.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.