Berpendapatan 4 digit melalui blog?

by - Selasa, Mei 21, 2013

 

-IKLAN BERBAYAR-

https://lh4.googleusercontent.com/-m6D1f5ud9jw/UZtPHPVF8NI/AAAAAAAADbQ/jZac5Ppefnw/w1296-h862-no/blogger+malaysia+earning.jpg

Ramai blog yang berjaya mempunyai trafik tinggi tetapi tidak ketahui nilai di sebalik itu, jadi akibat daripada itu mereka tidak dapat menikmati pulangan yang sewajarnya mereka miliki. “

 

Blogger 4 digit merupakan Give Away saya sebagai sumbang balik dalam bentuk ilmu kepada komuniti blogger di Malaysia.

Saya tidak ingin mengenakan sebarang bayaran kerana penerokaan saya pada suatu ketika dulu adalah pahit. Ramai ebook berbayar yang saya beli cuma bungkusannya sahaja gempak.

Dalam ebook percuma blogger 4 digit, akan saya kongsikan bagaimana seorang blogger boleh membuat duit dengan adsense sehingga 4 digit tiap-tiap bulan.

Ramai blog yang berjaya mempunyai trafik tinggi tetapi tidak ketahui nilai di sebalik itu, jadi akibat daripada itu mereka tidak dapat menikmati pulangan yang sewajarnya mereka miliki.

Syarat-syarat dan langkah penyertaan :

i) Memilik blog yang berusia tidak kurang dari 3 bulan. Demi keadilan semua, adalah dilarang menggunakan blog baharu yang ditubuhkan sengaja semata-mata untuk give away ini.

ii) Menuliskan sebuah post di blog anda dan menyatakan sebab ingin memiliki blog / website yang mampu menjana pendapatan tinggi. Dalam post tersebut buat satu backlink ke post give away.

iii) Tambah www.jejaktrend.com dalam blog list / friend list. Blog yang terpilih berpeluang dimasukkan dalam blog list blog jejaktrend yang bakal ditambah di sidebar nanti.

Amacam ? Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut ? Klik Give Away Blogger 4 digit , segera !

You May Also Like

5 comments

  1. lama x datang melawat blog abg ben nih

    BalasPadam
  2. Hmm JejakTrend .. lama tak dgr cerita dari blog ni. Ben, kalau macam blog aku yang tak ada bloglist macam mana ehh?

    BalasPadam
  3. untung blogger baru...rugi tak ambil bahagian apa saja yang diadakan oleh Ben.

    BalasPadam