Bersama AXE APOLLO SPACE ACADEMY

by - Selasa, Mei 28, 2013

 

Baru-baru ni ada aku terima satu jemputan ke satu majlis pelancaran produk terkini AXE.. Yup , menarik produk terbarunya .. Dipanggil AXE APOLLO deodorant bodyspray .. heee ..

clip_image002

Dalam majlis tu , ditampilkan beberapa maskot angkasawan yang cukup menarik untuk bergambar bersama .. hehe .. Dan beberapa gadis jelitawan sambil membawa AXE Apollo deodorant body spray ni untuk dicuba ..

clip_image004

Kenapa tema Axe kali ni lain pulak eh ? Ok , meh aku citer skit ..

AXE Malaysia melancarkan pencarian di seluruh negara untuk memberi peluang kepada individu yang ingin melangkaui kebolehan sendiri iaitu menjadi seorang wira negara.

Bakal pengembara angkasa ini akan berpeluang untuk merasai suasana angkasa yang luar biasa dan kembali sebagai wira kebanggaan seluruh negara lalu memberi insipirasi kepada seluruh warga Malaysia yang lain.

Kenapa mereka memilih angkasa lepas ? Tiada wira yang lebih unggul daripada seorang angkasawan dan AXE ingin memberi para peminatnya satu peluang untuk mengalaminya satu kembara yang tiada bandingannya melalui satu pertandingan..

Yup , sapa sapa boleh mencubanya. Caranya mudah saja ..

  1. Sila ke AXEAPOLLO.COM
  2. Beritahu kepada dunia mengapa anda layak ke angkasa lepas !!
  3. Kemudian anda perlu mendapatkan sokongan daripada warga Malaysia yang lain melalui undian di laman web sebelum disenarai pendekkan untuk menyertai cabaran di peringkat kebangsaan .

Di sini hanya yang terbaik akan dipilih untuk mewakili Malaysia di kem AXE APOLLO SPACE ACADEMY di Florida , Amerika Syarikat dan bersaing bagi merebut tempat mereka untuk perjalanan ke perbatasan terakhir dengan para peserta dari 60 buah negara di seluruh dunia !

Itulah yang tertulis di hebahan media yang aku dapat dan aku kongsikan dengan korang semua . Wow !! Menarik sungguh niii .. hehehe ..

Majlis diakhiri dengan sedikit jamuan dan bergambar dengan angkasawan .. hehehe ..

Dan sememangnya deodoran semburan badan AXE Apollo ni diketahui umum , sangat menarik baunya.. Segar senantiasa .. Senantiasa dalam beg aku .. Senang, mudah dan ringan jer untuk di usung ke mana mana ..

You May Also Like

2 comments

  1. iklan ala2 baywatch tu tak lepas utk tayangan di malaysia, nasib baik ada backup iklan bomba...hehe

    BalasPadam
  2. wah.. best ni, nk cba jgk la deodoran tu

    BalasPadam