Bila hujung minggu ..

by - Ahad, Mei 19, 2013

 

Masa bujang dulu , hujung minggu pasti nak jumpa geng geng lain .. Lepak sambil beriadah menghabiskan saki baki duit yang ada dalam bank .. heee..

Dah nikah ? Hurm.. masih ada yang melakukan aktiviti tu samada berseorangan atau berkeluarga. Bagus la .. Kawan , sampai bila takkan hilang jika niat persahabatan tu kerana ALLAH ..

Aku ? Hehe.. Aku akan hanya keluar keseorangan bila aku ada job di luar .. Kalau tak ? Aku pasti akan bersama sama keluarga aku , ke mana saja .

Tak boring ke ? Masa yang aku ada sangatlah singkat .. Dengan masa yang singkat itulah aku nak abiskan bersama keluarga tercinta .. Mana la tau kan ? Kita atas dunia ni sementara je. Baik aku curahkan kasih sayang pada yang menghargainya ..

Jadi , hari ni .. operasi membersihkan rumah dan keluar beli barang dapur .. Minggu depan , dah kena balik Kelantan .. Wow.. lama rasanya tak balik sana .. Dengar cerita , panas .. huhu ..

Photo

Dah tidur .. masa untuk selesaikan apa yang patut diselesaikan ..

You May Also Like

4 comments

  1. biase la ... bile bujang... me"ngeteh" memang syok !!!

    My recent post : 20 Design Kerusi yang Kreatif

    BalasPadam
  2. p'bezaan antara zmn bujang & kahwin. proses kehidupan namanye.

    BalasPadam
  3. perubahan itu tanda kematangan dalam melayari kehidupan..anak isteri itu satu amanah besertanya Allah sediakan soalan untuk dijawab kelak.. :)

    BalasPadam
  4. kelate memang panas cket skrg ni..
    nnti kalau dtg jgn lupe singgah umah kite yer.. hehe

    BalasPadam