Kehilangan pembaca dah aku ni ?

by - Khamis, Mei 09, 2013

 

Ada yang kata , jangan taksub sangat .. Ada yang kata jangan beria sangat .. Ada yang kata jangan beria sangat .. PRU dah lepas pon .. Tunggu PRU akan datang , baru berkempen !

Hurmm .. kalau aku ‘memihak disebelah sana’ mungkin mereka suka dan tak kisah .. Tapi masalahnya aku ‘memihak disebaliknya ‘ , utk kali ini .. Sebelum ni aku belah lain .. hehehe .. Mana yang aku rasa betul , aku berjalan ke arah tu .. Mudah kan ?

Ok .. Pembaca setia blog aku dah ramai lari sbb aku asyik dok post status politik di FB .. Kena ingat la .. aku ni manusia biasa jer .. Ada perasaan .. Dari dulu aku mmg post status politik .. Aku meluahkan perasaan aku secara berhemah .. Takde maki hamun pon. Sekadar ajak kengkawan berkongsi pendapat .. Tu jer.. Kalau tak suka baca , tak pe la.. Hak memasing ..

Dan perlulah tau .. Tulisan di blog aku sekarang ni takde dah pasal politik berbanding mula mula dulu .. Sekarang ni lebih pada diri aku dan anak aku ..Politik tak dapat lari dari kehidupan kita.. Kena faham tu ! Jangan ingat bila sebut BN , PR tu baru politik ! Sila google cari maksud POLITIK dalam ISLAM yer ..

Aku tamo la sampai tak larat nak merangkak , baru nak berkempen itu ini .. Bersyukurlah .. Dengan adanya rakyat yang sedar diri mengenai politik ni , kerajaan berhati hati dalam membuat keputusan .. Kalau tak ? Lu pikir la sendiri !

You May Also Like

19 comments

  1. yang pentng blog kena ada Qhaliff..hoho

    BalasPadam
  2. don't worry abg ben...masih lagi peminat setia blog ni..hehe..everyday baca,cuma kekadang tak tak nak tinggal komen ape..

    BalasPadam
  3. mungkin juga... banyak sangat tulis pasal politik... jemu dah...
    kalau tulis pasal qhalif ke atau selain dari politik okey lah...

    BalasPadam
  4. hmmm biasala kalau bab politik ni mmg perkara sensitif. artis yang beribu peminat yang pada awalnya, boleh kena pulau kalau tetiba taksub politik. tapi apa yang penting, kita tak menghina mana2 pihak. cuma meluah apa yang kita rasa. teruskan berblog sbb cerita qhaliff masih top berbanding cerita PRU13.peace!! (santai ben ashaari masih dihati. cewahh)

    BalasPadam
  5. Saya tak pernah ketinggalan baca blog Qhalif ni (errr Qhalif punye blog ke ni?). FB Santai Ben Ashaari pun saya layan juga. Bagi saya semua orang ada pendapat masing2. Tak perlu nak emo sangat.

    BalasPadam
  6. rilex je bro, hidup xda dugaan tak best kan ..cool and smile with qalif yg cute tu ^_^

    BalasPadam
  7. Seriously saya memang dah kurang baca blog BA berbanding dulu..sebab bagi saya banyak political view yg di highlight oleh Ben very bias..i don't like it..so i stop reding your blog, as simple as that..tapi siapa yg rugi..well it's not me!

    BalasPadam
  8. takde kebebasan bersuara la kalau macamtu.post politik org unfriend.unfollow.unlike......semua org ada hak untuk memilih dan bersuara.kata demokrasi.tkpela.cite pasal Qhalif....org mst suka kn....

    BalasPadam
  9. takde kebebasan bersuara la kalau macamtu.post politik org unfriend.unfollow.unlike......semua org ada hak untuk memilih dan bersuara.kata demokrasi.tkpela.cite pasal Qhalif....org mst suka kn....

    BalasPadam
  10. Strongly agree..saya memang dah tak minat nak buka blog BA sebab saya rasa, banyak political views yg Ben highlight very bias..i don't like it so i stop reading your blog..as simple as that..but siapa yg rugi? Well said, it's not me..i'm sorry..

    BalasPadam
  11. Setuju yang amat. Hak masing2. Hormati je looor

    BalasPadam
  12. betul tu. kita kena tahu politik. sebab ia menentukan masa depan negara kita. lagipun tak salah kita luahkan pendapat dan bukan provokasi. sekadar untuk membuka minda kita ke arah sesuatu yang belum pernah kita terfikir, sesuatu yang salah dan sentiasa berada di depan mata kita tapi kita tak nampak.

    cuma coretan dari hati kecil saya.

    Jemput ke blog saya ye?

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    BalasPadam
  13. sy pembaca setia...hehehe...xpe nak tulis ape pn sy tak kisah...asalkan hari2 mau ade citer Qhaliff...ok abg ben..!!! cayokkk2...!!! hehehe

    BalasPadam
  14. saya adalah peminat setia blog ni.dulu sy xkesah pon pasal politik..semenjak baca coretan abg ben..terus je tersentak..."ade sesuatu yang perlu daku perjuangkan...bukan untuk daku je..malah family & anak cucu" inshaAllah...

    BalasPadam
  15. Dont worry coz saya pembaca setia ... hihihi ...
    Suka tengok gelagat awak dan qaliff .

    BalasPadam
  16. Sy masih membaca dan terus membaca. Jarang komen je lately ni. :)

    BalasPadam