Sehari sebelum membuang undi #PRU13

by - Sabtu, Mei 04, 2013

 

Wowww .. ramai harap selepas ini tiada dah status status yang berunsur politik .. Ada yang sampai naik muntah .. Naik kematu .. Nak berbisul kat bijik mata sbb baca status politk kengkawan ..

Alhamdulillah .. Dengan adanya status status begitu , ramai yang tak tau , jadi tau .. Ada yg tak nak amik tau , dah mula amik tau dan paling menarik , ada yang dah buka mata mengenai situasi politik negara ..

Sapa pun yang bakal kita pilih , harapnya akan bekerja dengan bersungguh sungguh. Jangan bersungguh sungguh merayu untuk dapatkan undi kita tapi bila dah dapat , kerja pun tak reti nak buat.. Batang hidung pun tak nampak dah !

Dan buat mereka yang bermasam muka dan hampir kehilangan kengkawan , harapnya selepas ni .. bolehlah kembali jernihkan suasana.

Semoga ALLAH rahmati MALAYSIA !

You May Also Like

4 comments

  1. dalam FACEBOOK bro ada juga yg melenting ..kekekeke.. dorg tak paham apa politik Malaysia lagi, kalau dorg da paham, rasanya dorg buat bende yg sama.. apa pun, Wallahualam..

    BalasPadam
  2. Politik dan siratulrohim jangan dicampur aduk. Boleh aja berbeza pendapat tapi jangan sampai memutuskan siratulrohim.

    BalasPadam
  3. yep. insyaallah. moga ll lha. dah nak termuntah baca timeline yang penuh kontroversi sana sini. selamat mengundi abg ben! (:

    BalasPadam
  4. Saya like kata2 abang ben ...(",)

    BalasPadam