Jumaat, 24 Mei 2013

Tips untuk elakkan harta dicuri !

 

Gambar ni bukan hak milik aku . Amik je kalau nak jadikan tips .. ahahaha .. Aku pon tak tau sapa sebarkan tapi sesungguhnya tuan rumah ni marah sungguh .. hahaha.. Siann ..

Yelah , sapa tak marah kan bila harta kita dikebas tanpa sebarang notis awal dan akhir .. Cuba bagitau awal awal .. Mesti la kita simpan kan.. hehehe .. Mana ada penyangak ‘sebijak’ tu.. heeee

Aku rasa aku nak kena tampal gak kat kerata aku ..

“ Kalau ada niat mencuri atau calarkan kereta ni , lihatlah di bahu kiri dan kanan anda .. Ada malaikat sedang mencatit segala perbuatan anda ! “

Pergh .. panjang la pulak nak tulis gitu .. Hurm.. Tambah alarm la jawabnya .. hahaha ..

2 komen :

nursyafinas zainal berkata... [Reply to comment]

Hahaha . Kelakar boleh . Mesti da banyak kali kasut dia kena curi =="

L.O.V.E.P-QaH berkata... [Reply to comment]

Rasanya pencuri tak sempat baca pun semua tu sbb diorang nak lari cpt..kne plak klau pencuri tu buta huruf atau tak faham bahasa melayu..buang karan je :p

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI