RM2 je pon !!

9:55 PTG
  Gi Kompleks PKNS tadi .. Ini kali ke dua aku ke sini ….Hurm.. Jalanraya dipenuh kereta .. Aku tercari cari parking .. Kebanyakkan kereta...

Budak perasan !!

9:53 PTG
  Hehehe.. Singgah kat Masjid Putra tadi untuk solat Maghrib.. Aku je turun. Qhaliff ngan mak dia tak turun .. Selepas solat , aku kemba...

Tahniah Kelantan !!

11:35 PTG
  Juara Piala FA 2013 , Kelantan Wah.. dengarnya kali ni ramai teman bersungguh turun gi tengok kat stadium .. Nasib baik berbaloi eh ...

Kes terdesak !

11:47 PTG
    Patah ! Batang utk sangkutkan menatang ni dah patah .. huhu .. Nak tak nak aku jadi Mcgyver masa muda dulu .. Kiranya berjaya sele...

Maggie Ketam

11:29 PTG
  Sedappp...lama dah teringin wat sendiri ! Tapi ni bukan aku buat la .. wife yg masak .. hehehe .. Sedap lagi dr makan kat kedai ari tu...

Akibat suka main suis !!

7:35 PTG
  Tadi petang gi tunggu wife aku balik kerja .. Sementara tunggu tu , aku bawak Qhaliff merayau kat lobi kementerian tu .. Aku cukup pel...

Aku nak LUMIX GF6

12:50 PTG
  Sejak kehilangan dslr aku yang berjenama NIKON itu , aku malas dah nak berkamera. Hanya guna kamera hp jer.. Senang ! Upload terus ke ...

Kenapa Qhaliff lari ?

12:10 PG
  Babak ni aku ulang berkali kali.. Kenapa ?Sebabnya .. Setiap kali babak ni , dia akan menjauhkan diri dari aku yg dok pegang hp ni .. ...

Nasib oh kereta baru ..

9:49 PTG
  Haih.. tak larat nak bersihkan dalaman kereta ni .. bekas titisan susu  minuman Qhaliff bersepah .. hurmm.. Nasib baik la anak sendi...

Kembar Ben Ashaari ?

12:57 PTG
  Hati hati yer … Ni fake punya profile. Gambar tu pon gambar palsu . Rasanya tu blogger yang aku kenali .. Macam macam la manusia ska...

Berbaloikah ?

11:49 PG
  Dari Sinar Harian Online .. Baca kat SINI dulu baru tau apa kesnya dengan gambar di atas .. Kalau aku la kan ? Serius .. mmg aku ak...

Di saat dia berak !

10:00 PG
  Bersungguh la dia memanjat tangga .. Dengan hasil simpanan 2 hari yang baru nak keluar tu ( tu pon lepas minum jus ori oren yang aku p...

PADI HOUSE , Putrajaya

11:22 PTG
  Terletak di Presint 4 kalau tak silap aku PADI HOUSE ni .. Dekat dengan bangunan DCA .. betul betul sebelah dia .. Haaa .. S...

Setelah bangun tidur ..

4:36 PTG
  Yup .. Terus dia sibuk ! Sibuk la dengan macam macam kerja .. Menariknya , tak carik pon mak dia ! Tak kisah pon aihh .. Naik tangga...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI