Bila anak dara lari dari rumah !

by - Rabu, Jun 12, 2013

 

Aku dulu pun nyaris nak lari dari rumah ! Tapi bila pikir mak bapak yang dok suap makan selama ni , aku tak jadi nak lari . Aku jalan kaki jer .. Tu pun gi kedai depan jer .. hehehe .. Tapi bukanlah kes cinta ! Bodoh sungguhlaah .. Hurm , di waktu kita jahil atau belum matang sememangnya mampu bertindak di luar kewarasan fikiran .. Sehinggalah hidayah dari Allah , kita sedar betapa kita jauh tersesat ..

Di Sinar Harian Online hari ni ada memaparkan seorang anak gadis dikatakan dilarikan oleh teman lelaki yang baru dikenalinya tak sampai beberapa bulan pon .. 

image

image

Gambar atas , Nur Aida dipercayai dilarikan teman lelakinya (gambar bawah ) . Kisah sebenarnya boleh baca di SINI ..

Cuma satu je la pesanan aku ni .. Kalau cinta camana sekali pun , janganlah sampai buang mak ayah .. Ingatlah , siapa anda tanpa mereka .. Kalau bersungguh nak , buat cara yang sepatutnya .. Bukan main lari sana sini .. Kalau dibuatnya dijual ke sendiket ? Tak ke naya ? Manusia skang ni , macam macam perangai !

Hati hati la yer ..

You May Also Like

5 comments

  1. salam...
    jemputlah ke blog saya ye..

    http://coratcoretsibudaktembam.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. bila cinta kita sesama manusia melebihi rasa cinta pada Allah..ibu bapa umpama tiada makna..jangan lupa..ada yang memandang..kita adalah duta pada agama dan bangsa sendiri..

    BalasPadam
  3. pelik kenapa guna ayat di larikan sedangkan kebanyakkan kes melarikan diri bersama kekasih..

    BalasPadam
  4. Hurmmm..
    Lari ikut boipren nih mmg kes hot...
    Dari dulu smpi skrg tak abih abih ..

    BalasPadam