Makanan tambahan untuk perkembangan anak OKU

by - Jumaat, Jun 07, 2013

-iklan-

 

MAKANAN TAMBAHAN UNTUK PERKEMBANGAN ANAK OKU-Cereberal Palsy

 

Entri  ni timbul sbb ada cust yang email nak tahu..anaknya ada masalah perkembangan otak..mcm sistem otak lumpuh..jadi nak tahu lah apa yang shaklee boleh bantu..

Nuyun mulalah google..n last jumpa n3 ni kat maipilih..tp kesnya tak sama..cuma samanya anak oku..bolehlah dikongsikan.. :-D

*************************
Hari ini saya nak share testimoni anak kawan saya penghidap Cereberal Palsy.Cereberal Palsy adalah gangguan pergerakan. otot atau postur yang disebabkan oleh kecederaan atau perkembangan yang tidak normal dalam otak matang selalunya sebelum kelahiran.

Usianya sama dengan anak kedua saya yang mana anak kedua saya juga seorang OKU iaitu OKU kerdil. simptom mudah jatuh sakit saya kira memang biasa untuk anak2 OKU mungkin kerana imuniti kurang kuat maka di sinilah peranan kita sebagai ibu untuk memastikan anak2 kekal sihat dan ceria.

Besar harapan saya agar adik ainie walaupun mengalami masalah cereberal palsy tapi dengan khasiat mealshakes, saraf otaknya akan berfungsi dengan lebih baik dan sedikit sebanyak dapat memberikan impak positif. mungkin kita tak nampak lagi buat masa ini dan kesannya memerlukan jangkamasa panjang. semoga adik ainie akan berjaya untuk berdikari di masa hadapan. insya-Allah.

****************************

Bila dah baca kisah adik ainie ni..nuyun dapat simpulkan..meal shakes memang sangat2 sesuai..jadi ibu2..jangan fikir panjang lagi ye :-)

Sekarang ni ada offer..BELI 6 PERCUMA 1..harga amatlah berbaloi..sms laju2 k..

Boleh pakat ngan kawan2..nilah masa untuk mencuba benda baru untuk keluarga anda.. 




yang ikhlas,

nuyun ;-)

____________________
Member ID : 911707
Call/SMS/WhatsApp : 0133747473
Email : nuyunbizhouse@gmail.com

You May Also Like

1 comments