Persahabatan dalam dunia internet !

by - Jumaat, Jun 28, 2013

 

Aku tersenyum .Ianya kembali mengingati aku saat saat aku mula kenal dunia internet .. Hurmm .. Sayang .. sayang seribu kali sayang bila ianya dirosakkan atas sebab yang sangat sangat tidak patut berlaku. Tapi apa nak buat , itulah kehebatan perasaan anugerah Allah !

Persahabatan dalam dunia maya ni , mmg sangat menarik sekali ! Aku sendiri telah punya ramai sangat kenalan dalam dunia maya ni . Pergi je mana mana dalam Malaysia ni , pasti ada kawan . Malah kalau gi luar negara sekali pun pasti akan ada kawan di sana .. InshaAllah .. Tak tipuuu .. seriuss wooo.. Tak caya ? Tak caya sudah ! Nenek kau dolahh ! Haha.. guwau jer..

Zaman aku dulu , internet lom mampu menjana pendapatan yang sangat tinggi pada semua orang . Zaman ini , hanya dengan jari jemari pon leh kaya !

Tetapi sayangnya , bukan semua punya niat gitu. Ada yang suka suka .. Ada yang mengumpan nafsu .. Ada yang cari kawan .. Ada yang cari dosa ..Dan paling menarik ialah , mencari saham akhirat ..

Alhamdulillah .. di usia aku yang dah pon nak mencecah 40 tahun ( lagi 20 tahun cecah la ) ni , aku telah mengetahui mana yang baik untuk aku dan yang perlu ditolak jauh di dalam dunia maya ini .

Aku harap , persahabatan kita dalam dunia maya ini tidak dirosakkan oleh agenda yang sekadar memuaskan nafsu dan hasad dengki untuk seketika sahaja !

 

 

-iklan-

Melancong FREE ke Australia

Good news.. Currently our company has launched new COMBO PACKAGE. Every new comer who starts their business BEFORE 30th June 2013 can get first bonus RM4700.  The company will bank in your bonus  directly into your account by 12th July 2013.  Just nice for Ramadhan & Syawal preparation. Isn't it?  PLUS + + You'll get travel points too.  Our next FREE TRIP will be AUSTRALIA..!!  Interested to join our business? Free business preview. No obligation. Contact me now.  LOVE,  Waney 013-6613197

All fully sponsored including
2 way Flight tickets, accommodation,
Halal food, transportation, & tour.
For more info, visit:
www.WaneyZainuddin.com

You May Also Like

8 comments

  1. InsyaALLAh abg bengs .. kita hanya merancang xkan mampu meramal masa yg akan dtg .. pasti ada yg berubah ...apapun life must go ong

    BalasPadam
  2. Perbetul niat yang patut. Sambil berblog sambil tautkan tali silaturrahim. Tak salah berbaik dengan ramai orang :)

    BalasPadam
  3. berkawanlah kita dengan ikhlas dan jujur tanpa ada hidden agenda kan abang ben?

    BalasPadam
  4. "kejujuran lebih bernilai dari kekayaan", amat setuju dhn line ini....suka header baru!

    BalasPadam
  5. betul... sokong handredpersen... selama kenal abg ben mmg xkedekut ilmu...

    ape yg penting dapat eratkan silaturahim..

    BalasPadam
  6. betul tu abg Ben..
    Saya dapat ramai kawan pun dari join segmen abg Ben.. ;)
    kenangan sungguh..

    BalasPadam
  7. ramai kawan, banyak pendapat dan pengetahuan kita dapat...kan abg ben? :)

    BalasPadam
  8. Aku pun belajar kawan alam maya ni ada yang baik dan ada yang tak. Ada yang kekal dan ada yang tak. Kalau beri pilihan, aku akan pilih kawan realiti aku lagi. Haha. Tapi sekarang aku dah belajar, tak semua kawan alam maya ni kita boleh percaya. :)

    BalasPadam