Rakaman WANITA HARI INI : Asam Garam Suamiku Surirumah

by - Jumaat, Jun 14, 2013

 

 

Perghhh .. perghhhh .. Tu diaaa aihhh .. Terkedu aku tengok rakan blogger ni buat gitu sekali .. Rajin benar ….  Aku pun tak tahap gitu .. Huhuh .. Kalah aku nih !

Blogger Yumida ada tinggalkan link di blog aku tadi. Aku pun gi la masuk .. Bila scroll sampai bawah , perghh.. bersyukurlaahh.. Ada yang merakamnya .. Wife pon tak tgk tadi sebab dok main kejar kejar ngan Qhaliff ..

Kemudian aku gi ke blog Aleasara .. Dasat gak !! Adehhh .. Terharu aku sehhh .. Sebenarnya ramai lagi yang snap dan rekod untuk aku ni .. Terima kasih tak terhinggalah yer pada mereka semua .. Semoga Allah merahmati anda semua

Nak tengok ke ? Hehehehe .. Tengok dah .. Kutuk jangan .. dosa jer .. hehehe ..

Oh , lupa lak .. Walaupun aku ni bergelar suri rumah , wife tetap melakukan kerjanya melebihi dari apa yang aku lakukan . Pujian sepatutnya adalah kepada dia .. Aku cuma lebih pada jaga Qhaliff .. Sebab aku tau , wife terlalu sayangkan Qhaliff .. Aku pun ..heee..

Aku boleh je memasak .. tapi biasanya apa yang aku masak , jadi lain dari apa yang dikehendaki. Aku boleh je mengemas rumah , tapi Qhaliff pasti akan ikut kemas gak .. Camana tu ? Hahahaha .. Tak kisahlah kan ? Asalkan bahagia ! Yang penting , kita jaga dunia dan juga akhirat .. Doakan kami berkekalan hingga ke syurga ..

Tiga link utk tonton WHI tadi ( terima kasih Yumida )

Bahagian 1 : http://youtu.be/E3nMRUTaJuY

Bahagian 2 : http://youtu.be/mJkNynv4qeU

Bahagian 3 : http://youtu.be/ta6btQz7j30

 

Selamat menonton. Semoga memberi semangat buat rakan rakan di luar. Rezeki ada di mana mana . Yang penting , berkat dan halal !

You May Also Like

15 comments

  1. sempat juga snap gambar Ben tadi. saya masih berada di sekolah, hanya tengok TV3 online..

    https://www.facebook.com/groups/denaihatinetwork/343795185748588/

    BalasPadam
  2. xpandai masak ambik je resepi mat gebu en ben...

    BalasPadam
  3. terima kasih ye BA.anak2 saya pun bila tengok tv tadi,terus cakap "eh itu kan uncle ben"..hah ambil tu terus panggil uncle he3....

    tahniah juga kepada wife yang comel dan semoga rumahtangga bahagia hingga akhir hayat amin...

    BalasPadam
  4. tahniah dapat jaga keluarga dan harta sekali. ramai suami jadi house husband sebab malas nak berusaha harapkan tulang kederat bini jer. tapi BA buktikan boleh kerja kat mana-mana asalkan kreatif lebih sedikit...

    BalasPadam
  5. salam tahniah en Ben.. semoga bahagia dunia akhirat.. jaga qhalif elok2

    BalasPadam
  6. Saya pun ada bt gak huhuhu kucinghitam.net

    BalasPadam
  7. Sy pun ada bt gak kucinghitam.net

    BalasPadam
  8. kan seronok kalau dapat tgk abg ben secara live kat studio tu .. ^__^

    BalasPadam
  9. owh..thanks..hehe
    PVR memang dimanfaatkan sepenuhnya :)

    BalasPadam
  10. As salam. Hensem giler En Ben masa ni. Hahaha Ohh saya tak tahu kalau Ben ni suri rumah. Tapi sebenarnya bukanlah suri rumah dalam erti kata sebenar kr bekerja dari rumah, adalah juga dikira bekerja. Suami saya pun byk membantu urusan rumahtangga kr bekerja sendiri dan masa sgt fleksibel.

    BalasPadam
  11. semua support :) tahniah..

    BalasPadam