Aku perlukan almari baru !

by - Rabu, Julai 03, 2013

 

Wife ajak gi Ikea memandangkan Qhaliff dah mula menyelongkar barang-barang yang ada dalam rumah terutama yang berada di dalam laci . Malah dia sekarang pon dah berani mengambil barang yang berada di tempat tinggi..

Buku yang berada di dalam rak buku tu pon dah berkali kali disusun ! Hurmm .. Dsebabkan dia , aku rasa untuk naikkan frame gambar atau perhiasan terpaksa dibantutkan kerana nak cari perabot yang sesuai untuk kami anak beranak terutama si Qhaliff yang dah mula memanjat !

Belajar menulis dengan kaki ? Adehhh … Dia cukup pantas dengan kakinya tu ! Tangannya pon ! Bila nak capai sesuatu , mmg kita sendiri tak terduga akan tindakannya . Sekarang ni , kena baca pikiran dia ! Ada je akal dia nak kenakan kita .. Aku , dia geramkan cermin mata aku tu. Aku pun pelik nape dia suka sangat kat spek aku tu haa.. Jangan kasi alasan untuk daddy beli baru yerrr !

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

8 comments

  1. Qhaliff nak spek utk lindungi identitinya sebagai superhero

    BalasPadam
  2. Takpa Qhaliff, daddy Qhaliff suka kemas rumah. Jom kita sama2 kucar kacirkan lg rumah..hahaha

    BalasPadam
  3. Biasalah tu budak-budak tertarik dengan pensil, marker bagai, okay lah tu Encik Ben,,kalau tertarik dengan benda lain,,payah lak, dia nak menulis lah tu..cuba bagi kertas kat dia.. or suruh dia mewarna ke? kan? Takyah dia tonton upin n ipin tu lagi.. hehehe.. *pengalaman dari 6 anak sedara... hehehhe..

    BalasPadam
  4. abang ben, lepas ni kena beli cat yang boleh lap balik tu pulak... hu hu hu... mana tau kot kot hobby memanjat tu beralih kepada dinding pulak? ekekekeke.... qhaliff sentiasa buat aunty tersenyum sendiri bila daddy bercerita di blog...

    BalasPadam
  5. atlet tuh, mmg aktif...bju adidas..erks..qhaliff sexy r pkai diapers jer :D

    BalasPadam
  6. atlit tuh...mmg aktif, bju jer dah adidas. qhaliff sexy r pkai diapers :D

    BalasPadam
  7. kehkehkeh... sabor jer laa...

    BalasPadam
  8. wah dh besar hero ni rupanya,,,,baguslah dia suka mengemas,,,hik

    BalasPadam