Rabu, 24 Julai 2013

Bakal MasterChef ?

 

Sekali lagi Qhaliff membuktikan kemampuanya .. Sebelum ni dah direkodkan tapi kali ni , dia menumbuk lesung berisi bawang ! Bukan main beria lagi diaa.. siap tolak masuk bawang tu ke dlm bekas lesung tu ..

 

Hurmmm… patutlah suka benar dia main kat dapur .. Dah ada bakat nak tolong mak dia .. Cuma , berapa peratuskan dia akan membantu dan berapa peratuskan dia pula dibantu ? Huwaaaaa … Aku laaa yang dok kena berulang kali angkat dia keluar dari dapur tuuuu ..

16 komen :

Nurfaezah Abdullah berkata... [Reply to comment]

sudah besar blh tlg mak masak di dapur hihi

yana aina berkata... [Reply to comment]

amboi ... muncung tue yg mahal. heheh comel sgt

Ayu Zan berkata... [Reply to comment]

lucu la qhaliff..
sweet muncung..

Ryo Azhar berkata... [Reply to comment]

Leh ikut jejak mat gebu neh...

nuriarif berkata... [Reply to comment]

budak2 nie mmg suka main dgn benda2 yg bukan mainan. padahal beli mainan mahal2, barang yg bukan mainan juga yg dituju. abg ben ngan kak zila bolehlah ajak qhaliff rajin ke dapur atau buat kerja rumah dari kecik. so, bila dah besar, dia dah biasa.

Teacher Basariah berkata... [Reply to comment]

alolo..tomei sungguh!!

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Paktua mat sayanggg Qhaliff ketat2......

Zee Suhaini berkata... [Reply to comment]

amboi..kemain lagi khusyuk tumbuk bawang..gud job qhaliff...ringan skit keje ibu kannn..

Rosmaini Abdul Razak berkata... [Reply to comment]

Hehehehe....molott tuh mahal tuh! :)

meera berkata... [Reply to comment]

Untungnyer ibu qhaliff ADA assistant comel.. Apa reaction qhaliff klau trpercik air bawang tu ya abg Ben? Biasanya diorang x kesah pun klau Mata pedih.

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

pasni kita blend pulak cili.. ;)

Alia Ali Ahmad berkata... [Reply to comment]

muncung qhaliff yu ,, boleh sangkut baju , comel sangat . geram si comel nie .... pandai dia yee

mira dila berkata... [Reply to comment]

kusyuk nampak nya dia menumbuk ;3

solehah comel berkata... [Reply to comment]

PALING X TAHAN ENGOK BAHAGIAN MUNCUNG TUUU CEMEL BEBENOR

Hidayah berkata... [Reply to comment]

Ala....tomei nye..... hikhik...

(bukan pak tua jer sayang qhaliff klu dah menawan cam nih....)

MaYa MustWany berkata... [Reply to comment]

hati2 jangan air bawang msuk mata sudah.hihi..muncung tuh yg comel!!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI